Ben hangisine asigim?

5 yillik iliskim var. (Maaleser hayatimin hatasini yaparak erkek arkadasimla iliskiye girdim sonsuza kadar surcek askim sanarak) Ailem erkek arkadasimi kesinlikle kabul etmiyo. Buna ragmen iliskimiz devam ediyo. Ve ben cok kez ayrilmak istesem de hep su zamaninda yedigim halt yuzunden ayrilamadim. Her neyse su an baska birinden cok fazla hoslaniyorum. Surekli onu gormeye calisiyorum sosyal medya hesaplarini gizli gizli kontrol ediyorum. Ama hoslandigim kisinin bana karsi ne hissettigini bilmiyorum. Ve eger o da benden hoslaniyosa bu yedigim haltin ilerde karsima cikicagini ve o kisinin asla kabul etmicegini de biliyorum. Ama hoslandigim kisiyi aklimdan da cikaramiyorum. Erkek arkadasimi da birakamiyorum. Simdi ben kendimi hangi kopruden atmaliyim? Kusura bakmayin uzun oldu ama ozeti bu :)
Ve lutfen kendini cok bir b*k sanan arkadaslar bedavadan hakaret etmesin. Herkes hata yapabilir, pisman olabilir.
Ben hangisine asigim?
Cevapla