5 yillik iliskim var. (Maaleser hayatimin hatasini yaparak erkek arkadasimla iliskiye girdim sonsuza kadar surcek askim sanarak) Ailem erkek arkadasimi kesinlikle kabul etmiyo. Buna ragmen iliskimiz devam ediyo. Ve ben cok kez ayrilmak istesem de hep su zamaninda yedigim halt yuzunden ayrilamadim. Her neyse su an baska birinden cok fazla hoslaniyorum. Surekli onu gormeye calisiyorum sosyal medya hesaplarini gizli gizli kontrol ediyorum. Ama hoslandigim kisinin bana karsi ne hissettigini bilmiyorum. Ve eger o da benden hoslaniyosa bu yedigim haltin ilerde karsima cikicagini ve o kisinin asla kabul etmicegini de biliyorum. Ama hoslandigim kisiyi aklimdan da cikaramiyorum. Erkek arkadasimi da birakamiyorum. Simdi ben kendimi hangi kopruden atmaliyim? Kusura bakmayin uzun oldu ama ozeti bu :)
Ve lutfen kendini cok bir b*k sanan arkadaslar bedavadan hakaret etmesin. Herkes hata yapabilir, pisman olabilir.
Ve lutfen kendini cok bir b*k sanan arkadaslar bedavadan hakaret etmesin. Herkes hata yapabilir, pisman olabilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar