Yanına gidemeyecek kadar uzakta olan sevgiliye neler yazılabilir?

Yanına gidemeyecek kadar uzakta olan sevgiliye neler yazılabilir?

Seninle geçirebileceğim her ana hasret yüreğim… Gözlerinde kaybolmaya, ellerini tutmaya her şeyine hasret yüreğim.. Sana hasret, sana susamış bir yüreğim var.. Yaşamadığım, gözlerine bakmadığım, ellerini tuttamadığım heran yüreğimi bir sızı kaplıyor.. Ben seninle hayat bulduğumun farkına vardım, ben seninle ışık buldum şu karanlık dünyamda.. Sesini her duyduğumda yüreğimdeki o hızlı çırpınışı bir bilsen, yüreğimin sesini sana bir duyurabilsem… Duysan bilir misin benim olduğumu? Anlar mısın kalbimin deli gibi seninle attığını, ismini her duyduğumda bin kat daha büyüdüğümü bilir misin sevdigim.. Her bir zerresinde sen varsın benliğim.. Söylediğin her bir söz öyle içten öyle samimi ki yüreğime ısıtmaya, senin gözlerinde kaybolamasada gözlerim tutamasada ellerini her bir sözün hayat veriyor bana.. Ben sadece seni istiyorum, hayat verdiğin beni bırakmamanı, içimdeki bu heyecanın hep sen olmanı istiyorum.. Ben senin sözlerinde sevginden var oldum; Senin sevginle yok olmak istiyorum.. Bunu yazmıştım sevgilime 😊
Ah nekadar güzel yazmışsın yüreğine sağlık:)
kaybetme korkusunu, yan yana olmanin degerini, el ele tutusup özgürce yürüyebilmenin degerini cok iyi bilenlerdir...
uzaktayken hep birseyler eksik olur, hicbirsey tam istedigin gibi olmaz. Fakat yan yana gelince, hayallerinden bile daha güzel olur hersey. uzaktayken birakmak daha zordur. Veda bile edemezsin sevdigine. Agladigini göremez, güldügünü göremez. Ama etrafindaki bütün insanlardan daha iyi görür kalbindekilerini.
Sen sevdamızın ilk gecesinde parlayan ay ışığım
Sabahlarımın ilk aydınlığı üşüyen ruhumun güneşi
Gökyüzüne bakarken bulutlar kadar hafif uçsuz bucaksız görüyorum yüreğimdeki sevgimizi yine birlikte bir güne daha elveda derken yine seni çok seviyorum Sevgililer günümüzün önemini anlatan :D
Dokunmadığın birini özlüyorsan eğer, özlediğin kalbine dokunmuştu çoktan... sen uzaklardasın ama inan hep yanımdasın... Önemli olan mesafelerin uzaklığı değil yüreğimizdeki aşkın yakınlığıdır...
Cevap
137Cevap
Bir çakıl taşı olsaydım yürüdüğün kumsalda, ya da en parlayan yıldızın baktığın semâda. Hani gözün değsede yer edinsem kainatta, öyle her zerrenle seviyorum seni.
Okuduğun her mısrada, üç yudum suyunda yahut mutlu olduğun her anında, yer edinip zihninde bir düşüncen de ben olsaydım.
Sevdiğin her çocukta, kıldığın her namazda, hüzün gönlüne çökende, ellerini her açtığında ettiğin bir duanda ben olsaydım.
Son kalesi olacağım aşkın. İçimdeki rüzgarın, umudunu harlayacak sevdaya inancı kalmayanların. Savunacağım sevgimi dik duracağım arkasında. Bir sana eğilecek başım bir de rükuda.
Çok istersin imtihanın olur, bilirim. Acıtsa da, kanatsa da severim. Ruhumun çarşafıdır tenin. Yazın serin, kışın ısındırır sesin. O kadar yüreğimsin ki, öyle nasibin değilim senin.
Bak şiirimde bile tutarsızım. Nasıl başladı, nasıl bitti satırlarım. Ben seni nasıl seveceğimi şaşırdım..
Leyla sev beni kokmamış güle
gel kaşık atalım bir tabak keşküle :D :D
yaratıcılığına hayran kaldım :D
Çarşıdan aldım bir gül
Sen yoktun ötmedi bülbül
Mazotu bitmiş yatıyor Düldül
Çocuğumuz erkek olursa koyalım adını abdül
Haykırdım ya bxhddjjdrjdj
Sevgilim yok.
Şimdi gecenin bir yarısı kokun var sen yoksun sende olsan ne güzel olurdu. Özlüyorum ya özlemek de bahane yanında olmak istiyorum sarılmak ellerini tutmak gözlerine bakmak kokunu içime doyasıya çekmek gülüşünü görmek birazda. ömrümü son nefesime kadar boynunda geçirebilirim mesela güzel olur bence düşünsene son nefesim senin kokun. Ölmem ki ben o zaman o zaman sonsuz olurum cennet her istenilenin olduğu bir yermiş ya hani cennete gider miyim bilmem ama olur da gidersem her yer sen kokar cennet sen olursun ve o zaman orası da anlam kazanır
Herşey bizim için var sanki sokaklar bizim için sahiller bizim için seninle el ele yürümek için çimenler beraber uzanıp yıldızları izlemek için Nasılsa bitecek aldığımız nefes ama seninle bitsin herşey seninle başladığı gibi sen hep benimle kal Üşüdüğünde Sıkıca sarılabilirim Elini tutup bir daha asla bırakmam. Ağladığında Ömrümün sonuna kadar gözyaşlarını silebilirim. Ama Ağlama. Güldüğünde gülüşünü izlerim. Yaşamak istiyorum ya ben seni. Güldüğün şeylere beraber gülmek istiyorum. Ağladığın zaman bende ağlamak, korktuğun zaman bende korkmak istiyorum. Heyecanlı olduğun zaman kalbinin atışlarını dinlemek istiyorum. Saatlerce gözlerinin içine bakmak, istediğim zaman öpmek istiyorum. Saçlarınla oynayayım. Biraz sen öp, biraz ben. Biraz sen sarıl biraz ben. Kusurlarımla dalga geç alındığımda gönlümü al çirkin sesimle şarkı söyleyebilirim mesela sana söyleyince de gül ama yine de sev beni her halimle beni sevmekten hiç vaz geçme. Herşeyini biliyim herşeyimi bil derdini sadece bana anlat beraber dertleşelim dünkü gibi salak salak fotoğraflar çekinelim hep yanında olıyım hep yanımda ol ama bizim sonumuz gelmesin. Vedalaşmayı bile beceremiyoruz biz hiç becermekde istemiyorum aslında düşünsene gidiyosun ama veda etmeyi beceremediğin için gidemiyorsun hep benimle kalıyosun. Vedalar bize göre değil be. Sen hep benimle kal herşeyimsin. Mutlu son değilde mutlu sonsuz olalım
canım ılk sevgılıler gununde sevfılımden uzaktım işinden dolayı baska sehıre gıtmişti bende ona bır vıdeo hzırladım aslında bırcok vıdeoyu bırlestırdım kı şöyle
mesela benım adımın ayse oldugunu dusun ve sevgılımın adı da alı
yoldan gecen otobuste çarsıda dersanede okulda çeşit çeşit yaslardakı ınsanlara alı ayse senı cok sevıyor. alı sen ayseye verılmıs en guzel hedıyesın ve buna benzer cumleler kurmalarını ıstedım gercekten cok guzel oldu ve vıdeonun sonunda da ben konusma yaptım işte senı cok sevıyorum Şu an yanımda olmanı cok isterdim gibisinden bayılmıstı vıdeoya hala da ara ara cıkarıp ızlıyoruz vıdeo hem onda hem bende var hatta sanslıydım ıkı zencıye bıle soyletmiştim gercekten cok samımı ve manevı kymetı olan bı vıdeo oldu Şu an bıle hatrlattın cıkarıp ızlıcem sımdı :) :)
Neden bir kız bunu yapmamalıdır?
Her zihne tek bilgi gerek, sevgilim. Sen, benimsin. Seni bildiğim için varım. Midem hayattan ne kadar bulanıyorsa, sana o kadar âşığım. Seni dünya kadar seviyorum, demeliyim, çünkü seni dünyadan nefret ettiğim kadar seviyorum. Aramızda kaç meridyen var, bilmiyorum, ama bana tutun, geliyorum.
@efsanefes bu DÜZ YAZI HAKAN GÜNDAY'ın ve IQ sunun senden daha iyi yüreğinin ise SENINKINE NAZARAN evet hala 1c deki kadar temiz olduğuna eminim...
Uzaklarda aramam çünkü sen içimdesin
Taht kurmuşsun kalbime en güzel yerindesin. :):
tr.web.img2.acsta.net/.../094077.jpg
Canımın içi, ömrüm... Şu an yanında olmayı o kadar istedim ki.. :'( Ama sanırım mümkün değil.. Sen fiziken yanımda olmasan da kalbin ve ruhun benimle.. Ben zaten hep seninleyim sen de benimle. Aslında her anımı seninle yaşıyorum. Her gece sana iyi geceler dileyip sana sarılarak uyuyorum. Sabah ilk seni görüyorum, senin hayalini... İlk sana günaydın diyorum. Sen yanımda olamasan da ben seni kalbimde tutuyorum. Sen benim kalbimin esirisin. :) Seni çoookkk çookkk seviyorum bitanem. Çok da özledim :'( Beni asla sensiz bırakma olur mu! Çünkü ben asla seni bensiz birakmicam :-* :-* :-* :)
Ne istedim biliyomusun ben bir kara kutu olayım sadece sen aç beni sadece sen gör tatlı gülüşümü güzel sözlerimi kimse dokunmasın bilmesin anlamasın dilimden... başta huysuzluğum bundan emin olmak için sen misin O diye ilk ve son ol... ben seni kendimi bildim bileli hayal ettim... Bazen yer ve zaman doğru değildir tek doğru olan sen ve ben zamanı ve yeri değiştiremezmiyiz el ele ölmek için...
İyi ki varsın sakın gitme ne olursa olsun. Ben sadece senin yanında tam anlamıyla benim.
Gösell 👏
Ağzımdaki apseyi gözündeki çapağı
Çok özledim sevgilim dün geceki kapağı
Ne güzeldi aşkımız birazcıkda şaşkınız
Birlikteyken sokakda nede güzel gülüyoduk haahaa
Sen ne hgüzel bir insansın herkes sana kansın
Ben bir reçel oliyim gelsin baban ekmeğini bansın
Gerçekten seviyorsan ya da o moda girdiysen, dökülür sözler kelimelere :)
Özlem dolu yüreğim, sen dolu. Tarifsiz telaşlarımın sebebi yokluğun. Hüznümün adı mesafeler. Ama yine uzakta olsak Tatlı bir sözünün eseri gülümsem. İçime sinen aşkın, mimiklerime işleyen sen... Seni seviyorum...
Falan da filan :D
Bazen... Susarım öylece kapatırım gözlerimi sensizliğe Dinlerim şarkımızı önce usulca Sonra derin bir nefes alırım ciğerlerime kokunu alırcasına Ellerim titrer birenbire Ya da gözlerimden düşer bir damla yaş Kalbim duracak gibi çarparken Nefesim daralır aniden Ve ben... Sadece seni çok özlerim bazen.
Çok beğendim müsade edersen 14 şubatta bu mesajı sevdiceğime yolluyorum 😉
@KafkasPrensi Tabiki :)
Tenks 😉
Sevgilim bu gün bazı insanlar el ele kol kola biz değiliz. Ama üzülme
O bazı insanlar göz ile el ile dokunarak kutlarken biz gönül ile aşk ile sabır ile kutlayalim. Nasıl ki beraber hossediyoruz mutluluğumuzu acimizi bu güzel gundede hediye olarak vermek istiyorum her zaman ki gibi en büyük en hakiki en pahabicilemez hediyeyi. Buyur bu yurek senin bu sevgi senin ben seni sabırla beklerim. Sende beni beklersiniz biliyorum bu yüzden seni çok seviyorum sevgimizin bu güzel günü kutlu olsun...
Mesafeler elbet bir gün son bulacak değil mi. Zaten gökyüzü gibi sevenler için mesafeler yalan kalırmış. Ben seni gökyüzü gibi seviyorum mesela , mesafeleri yalan bırakacak kadar. Aramızdaki şehirleri boşver , ben seni şehirler dolusu seviyorum. Hem aynı gökyüzü altında yaşıyoruz ne kadar uzak olabilirsin ki bana. Elbet bir gün buluşacağız , bu sevgililer gününde olmasa da bir gün. Hem bu şehirler güzelleşmez bizi el ele görmeden. Seni seviyorum 😂👍🏻
aslında daha vaktin varken teknolojiyi değil de klasik bir şeyler yazsan mektup gibi? Kargoyla göndersen nasıl olur belki tarihleri tutturmak biraz zor olabilir. Bunun için de aynı ilde bir arkadaşın varsa önceden ona gönder sevgililer gününde kapısına bıraksın arkadaşın falan?
Zordur s’onsuz sevmek…
O’nsuz…
Gönülden gönüle giden bir yolda
Son’unu düşünmeden yürüyorum ben de.
Ömrümü sebil etsem de geçip giden zamana
İçimi karalayan her uzak cümle yaklaşır yokluğuna
Sesim kırılsa da masallarda, biliyorum ki,
“Bu sevdanın sonu,
Daha fazla sende kalmanın başlangıcıdır
Herseyim sesini duymadan yapamadığım adam, ellerini tutamadan yapamadığım adam, kurban olduğum insan seni çok seviyorum kalbimin en güzel yerinde duran adam ordan hiç gitme olur mu sevgini şefkatini hiç eksik etme tamam mı cunki ben onlar olmadan sen olmadan yapamam ses yonuna gözlerine saç teline kadar kurban olduğum adam inşallah Rabbım seni bana bir ömür boyu yar eder seni çok ama çok seviyorum iyi ki benim gönlümde yüreğim de sen varsın sevgililer günümüz kutlu olsun kurban olduğum. Bu kadar yeterli olacaktır:)
Sevgililer gunune ne yapcagimi bilmiyorum kndisi askede cumartesi pazar izni var ama sehir disina cikamiyor yasak bnde yanina gidemiyorum ocak ayinda dogum gunu vardi ona bir kum saati bide guzel bir not defteri aldim deftere icimden gecenleri yazdim cin ali cizdim:-) hepsi kumsaatin kutusuna sigdi yaninana bide cikolata koydum agzi tatlansin diye ama gonderemiyorm bir turlu arada izini yasakliyolar burdan oraya 3 gunde gidiyo karga cumartesi gunude oglene kadar acik oluyo denk getiremiyecez bibturlu ulasturamadim ona ama. Saklayacam bulustugumuzda ellerimle vercem acikcasi kursagimda kaldi hersey..😭
Sevgili Sevgilim,
Bugunun serefıne senın yerıne sana benzeyen bırı ıle ask dolu dakıkalar gecırdım. Oldukca mutlu ve tatmın hıssedıyorum. Askımızı sensız de yasadıgımı kendıme kanıtlamıs oldum. Yoklugunla savasıp sana olan ozlemımı baska tenlerde cogaltıyor, sevgımı buyutuyorum. Senı cok sevıyorum.. <3
Silahı çekip bur bence :D
Selam birzamanlar deger verdigim kisi.
Umarim bana veremedigin degeri, baskasindan da alamamissindir. Hayat bu iste! Nerden birinin umudunu yikiyorsan, ayni zamanda da sana göre bir senaryo hazirlaniyor.
Sevgilerle birzamanlar tatlibela diye hitap ettigin kisi
Bedenimize vuslat vursada gönlüme kilit vurulmadı. Her anımıza hasret girsede asla ayrılık girmedi. Her anımıza gökyüzündeki yıldızlar, her yüzündeki toprak şahit oldu. Bugün sımsıcak elini tutamasamda her anında bir nefes kadar yakınındayım. Belki sarılmak için yanında değilim ama yüreğimle sarılıyorum sana. İyiki varsın sevgilim derdim.
Alın ne yaparsanız yapın 🤣
Uzakta ki sevgilime sevgililer gününde tabi ki de uzaktan kumanda gönderirim bu da mi mesajdırmla aslında. Kız der ki "napcam a. k ben bu kumanday"ı de. Erkekeğin vermek istediği mesaj da çok açıktırm Der ki bende onu diyorum napcam a. k ben uzaktaki sevgiliyi. Haksız mıyım?
iyi artık ha senin sevgiline de biz yazak o zaman ne diye sevgilisin onunla daha duygularını kendin ifade edemiyorken? gerçekten sevsen böyle bir soruya gerek bile duymazdın kelimeler kendiliğinden dökülürdü. onun saçma sapan bir hareketinden bile yola çıkarak bir sayfa belki de daha çok yazabilirdin.
kendi adıma sorduğumu kim söyledi?
o kadar alışmışsınız ki dertlerinize bu siteden çare aramayı herkesi de kendiniz gibi sanıyorsunuz.
sizin ki pavlov'un şartlı refleksi, herkesi aynı kefeye koymayın. O da nedir dersen google amcaya sor söylesin.
keyfim ve kahyası öyle istedi.
sevdiğim
ben ilk defa birinin sevgililer gününü kutluyorum bazen atışıyoruz birbirimizi anlamıyoruz ama sevgim hala sürüyor kendimi düzeltmek için uğraşıyorum nefes al diye pek yazmıyorum ama yazmak için deli oluyorum beni kırmış olsan da tek taraflı değil bu bende seni kırdım benim olduğun sürece seni hep seveceğim
Uzaktaki sevgilime değil de, gelecekteki sevgilime mesaj göndermek istiyorum. Sakın beni aldatmaya kalkma eğer o b*ku yersen, hiç boşuna yanıma gelme git kendini bir yerlerden at. Ve sakın sevgililer gününü önemseme çünkü ben 14 Şubattan nefret ediyorum.
NOT: Ve Adam ol !!!
Bulusamıyo musunuz :( üzüldüm senin adına :( googleden ara uzaktaki sevgiliye mesajlar diye bulursun bugüne kadar çok şükür öyle bir durumum olmadığı için bilemicem inşallah ilerde evlenirsiniz ve mutlu olursunuz
kendim için sormadım, benim sevgilim zaten yanımda :)
bende böyle düşünüyodum acaba ne yazsam ülke farklılığı varda :D tamda ayrıldık. bence bişey yazmaktan daha iyi sürpriz video yap resimleriniz falan sonunda konuşa bilirsin süper bir şarkıyla birlikte mükemmel olur
içinden geçenleri yaz onu ne kadar özlediğini ne kadar sevdiğini falan yaz ama başkasının yazdığını değil kendinin içinden geçenleri yaz kendin ol abartmadan sade bir şekilde yaz
Sizin gene uzakta da olsa bir sevgiliniz var ama malesef benim oda yok bu yüzden 14 şubatta tek başıma yemek yemeyi ve sinemaya gitmeyi düşünüyorum
Çok aşıksam ben giderim..
Gidemeyeceğim bir yerdeyse , her zaman ki gibi ona onu sevdiğimi söylerim.
Ne kadar uzak olsakta birbirimize ben hep yanındayım sende kalbimde. Birgün umutlar tükenipte sabahı bekleyene dek seni seviyorum sevgililer günün kutlu olsun
Sevgilim varsa ve uzaktaysa mesafe dinlemem fizandada olsa giderim ne söyleyeceksem yüzüne söylerim. Bu arada söylediklerim lafta değil icraatta😊 ama tabi önce bunun için sevgili olması lazım😄
2 sene boyunca sevgilimle birbirimizden 700 km uzakta kutladık sevgililer günümüzü ben bir kazak alıp içine de mektup yazmıştım içimden ne geçiyorsa. bir de üstüne parfümümü sıkmıştım kağıdın. Halen daha saklar onu atmaz
bu sevgililer gününde yanımda olmayisinin beni olumsuz anlamda ne kadar etkilediğini tahmin bile edemezsin, ama herseye rağmen varlığın için teşekkürler sevgilim..
üzerinde ne var Seyfi abi gibi
https://youtu.be/ZqVQ81dw-YISevgililer günü gelince yazarız bişeyler kopya vermiş olmayalım 😄 @Öcüü_Öcüü
kendim için sormadım ki benim sevgilim zaten yanımda :D
@Öcüü_Öcüü bize hergün sevgililer günü bizim tek bir güne ihtiyacımız yok birbirimize güzel şeyler yazmamız için ☺
sevginiz daim olsun :)
Ben olsam mektup yazar gonderirdim ne yazardım bilmiyorum ama mektup güzel 😂
"şuan yanımda olmanı çok isterdim. ama değilsin. sen oradasın, ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor." kalp öpücük :D
Bir video slayt tarzında birşey hazırlayabilirsin aslında ama biraz iyi olmalısın bu konuda mesaj istiyorsan uzunca birşey yazabilirsin
sene.. geçen sene işte kahve falı baktırıyom işte teyzeyede bir 10 lira fazla sıkıştırdım şunları şunları de diye :D teyze saydırırken video ya çektim yolladım :D
Sevgililer günü kapitalizmin bir dayatması benim için 14 Şubat da diğer günler gibi sıradan bir farki yok. 14 şubatta gökten şeker kalp çikolata çiçek yağmiyorsa sıradandir. Ama yağarsa bişeyler düşünürüm :)
buradan kesinlikle guzel fikirler belirecektir aklinda ama en guzeli bir baskasinin yorumlarini degilde senin icinden ve karsiya besledigin duygulardan satirlar yazmak olacaktir senin kalbindekini dile getir:)) bol sans!
Orda bir sevgilim var uzakta gitmesemde görmesemde o sevgili benm sevgilimdirrrrrrrrr😂😂😂
Sevgilinin en güzeli en değerlisi bu özel günde birlikte değiliz sen orda ben burdayım ama biz gene tek yürek hep bir birimizi severiz bu özel günü birlikteymis gibi kutlarız Canim sevdiğim birtanem hep seveceğim hep yanında olacağım...
bokkk😤 gündüz 3 buçuktan beri haber alamıyorum komada olmasından başka bir mazeret kabul etmicem. sevgililer gününü yalnız geçiricem gibi duruyor. üzmeyin lan sevgilinizi boklarr
Her yiğidin harcı değildir uzaktan sevmek, Dokunmadan sevebilmek adamlara hastır.
Yaşadığınız güzel anılara ve yaşamak istediklerinize dair mesajlar yazabilirsin.
Uzakta ve olmayan sevgilim, Şu an kiminle evlenme hayalleri kuruyorsan evlendigimiz zaman bedeli ödenecektir
Geçirdiğimiz özel anlardan kısımları yazardım, çok özlediğimi, çok sevdiğimi falan
Mesafeler birleştirdi bizi bir de sözler
Razı gelme hiçbir sessizliğe biliyorsun seni seviyorum.
Yanyana olamasak da butun kalbimle seninleyim, Tüm Varlığın benim için en büyük armağan...
Uzakta olamaz yanı başımda olmalı ki dudaklarına öpücük kondurayım
Gel gel sarışınım gell gel sana alışığım gelll yazardım (bide manitasi sarışın değilmiş xbhsdzxadd
sevgilim yok 😆 ve bu kelimedeki rahatlikk analtilamaz
Binlerce km olsada aramızda kafamızı kaldırınca baktığımız gökyüzü aynı olduğu sürece seninim gibi bişey gönder işte..
Birtek gulusune binlerce siir yazdim. Siir defterimde ki ona yazdiklarimi kargoyla kitap seklinde gondercem :)
Canın cehenneme derdim ,-,
Cehenneme gitmesini istediğimden değil ama tam bir p*slik, ben napayım yani *-*
bugün sevgililer günü, ama mesafeler uzak. şimdilik böyle olsun.
gibi.
baya 8 sayfalık bir mesaj göndeirirdim ki hazırladım göndericem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar