Birisini çok sevmenin sonucunun ona asla kavuşamamak olduğu bilseydik yine de çok sever miydik?

Birisini çok sevmenin sonucunun ona asla kavuşamamak olduğu bilseydik yine de çok sever miydik?

Bircogumuz hayatında birilerini çok sevmiştir sevipte kavuşanlar pek az istisna..
kavuşursak biteriz şiiri gibi hayatlar çok gördüm ben..
ellerinden geleni yapıpta sonunda farklı erkek ve kadınlarla evlenen insanlarda..
peki çok sevmek ona asla kavuşamamak oldugunu.. bilseydik yine çok severmiydik?
Birisini çok sevmenin sonucunun ona asla kavuşamamak olduğu bilseydik yine de çok sever miydik?
Cevapla