Çok sevip aşık olanlar kavuşamıyorsa o zaman önce kavuşup sonra çok sevsek olmaz mı?

Aşta size formül buldum unutmayın bu kıyağımı dhajkdk
Çok sevip aşık olanlar kavuşamıyorsa o zaman önce kavuşup sonra çok sevsek olmaz mı?
Çok sevip aşık olanlar kavuşamıyorsa o zaman önce kavuşup sonra çok sevsek olmaz mı?
Cevapla