Sizce 23.59 atmam dogrumu diyelimki doğum günü bugün 1 suabt olsun 1 suabtjn 23.59 unda?

Sevdiğim çocuğun 2 gün sonra doğum günü uzun bir mesaj yazdım o gece 23.59 da aticam en son kutlamak istiyorum çünku sizce doğru olurmi
Sizce 23.59 atmam dogrumu diyelimki doğum günü bugün 1 suabt olsun 1 suabtjn 23.59 unda?
Cevapla