Kızlar sevgiliniz sizi makyajsız gördü mü ?
Erkekler siz sevgilinizi makyajsız gördünüz mü ?
Tepki verdiniz mi veya tepki gösterdiniz mi?
Erkekler siz sevgilinizi makyajsız gördünüz mü ?
Tepki verdiniz mi veya tepki gösterdiniz mi?
evet gördü.
eve girdiğim anda saçlarımı toplarım, makyajımı temizlerim, rahat bir seyler giyerim.
sivilceli halimi, saçlarımın yağlı olduğu halini, kilo aldığım halimi her türlü halimi gördü :))
sevgili soguklugu değil, sevgili samimiliği vardı aramızda.
Dün makyajlı gördü. Peri gibi olmuşsun yalnız, sen bu işi biliyorsun dedi. Siktirtme perini, useniyorum dedim. Fazla kapilsin istemedim makyajını büyüsüne.
Hahahaha erkek fatma :)
:) tepkin güzel olmuş boşver
Sevdiğim kızı hep makyajsız görüyorum o haliyle bile o kadar güzel görünüyor ki gözüme.
Gördüm daha güzeldi o haliyle salak habire makyaj yapıyordu bende yap yap dıyorum :D
Cevap
4Cevap
Çooook. Uykulu uykusuz halimden tut makyajlı makyajsıza kadar. Liseyi birlikte okumuştuk ve bütün uykuculuğumla yanındaydım hep. 😇
Makyajliyken seviliyor algisi vardi bende makyajsizken tapildigini anladim
Sevgilim makyaj yapmamı istemediği için yapmıyorum ben zaten :)
Benim ki beni hep makyajsız gördüğü için, tam aksine makyajla karşısına çıkarken kendimi çirkin hissediyorum. Çünkü beni hep olduğum gibi kabul ediyor..
Evet ne mutlu bana çünkü ben eskiden Fondöten ve Rimel sürmeden asla dışarı çıkmazdım, şimdi ikisini bir arada kullansam dışarı çıkamıyorum :)
Evet ve sonra bana sakın makyaj yapma çok güzelsin makyajsız dedi
Görsün, zaten pek bir farkım yok ve çoğu zaman makyajsız dolaşırım
Evet çok gördü. Çok fazla makyaj yapan biri değilim.
Sevgilim beni makyajsız da gördü pijamayla gördü ev topuzuylada gördü kotun altına taytın üzerine dizime kadar çektiğim çorapları da gördü ohooo 😂😂 Takmam öyle şeyleri 😏😏
Hayalet sevgilimi henüz göremedim
saklanıyor
#Türkerkeğii
görmüştü.. o halimle çok güzel olduğumu söylemişti :/
Gördü ve bişey demedi, çünkü abartılacak bir şey yok. Doğal daha güzelim.
Eski sevgilim görmüştü hatta erkekler doğallığı daha çok beğeniyor.
Gördü tabi tekrar aşık oldu çünkü makyajsız da çok güzelim.
Gördü ve bu halinle gel benim yanıma cok temiz duru masumsun boyle demisti
No Makeup Makeup uyguladığım için fark eden bir şey yok :D Sevgilim de merak etmemişti.
Evet gördü ve tepkisi hiç değişmedi ben seni her halinle seviyorum demişti tekrardan aşık olmuştum.
evet çok yorgun görünüyosun dedi bende makyaj yok ondandır dedim gerek yok makyaja falan dedi :)
Dışarıya çıkmaya korkuyorum her yerde palyanço gormeye başladım
Makyajlı kadınları gorunce palyançolar geliyor, gozumum onune
Ben hep makyajsızım. Cunku huzel olmqk icin makyaja ihtiyacım yok.
Ben sevgilimi makyajsız gördüm abi melek gibiydi her hali güzel ulan
öyle abi
genelde makyajsız gezerim
Ben genelde makyajsızım zaten
Ben gördüm aynı normal yani
Evet makyajsız da gördü😇
gördü tabiki hoşuna gitti hatta
makyajsız halimi daha çok begeniyo
Beni herkes makyajsız görüyor.
Makyajlı 1-2 defa gördu.
Makyajlı görmedi
Gorurse kesin oyle olur
Hep görüyordu 😀😀
Görmüştü
sevgilim olmadı
gördü :D
Evet gordu
sevgilim yok ki
hiç olmadı
Yok öyle bir şey değil sevgili flört durumları falan benlik değil :D
evet ama aslında daha on sekizim ama biraz pasif biriyim ondan ötürüde olabilir
Gordu evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar