Sizin icin sosyal medya, facebook, instagram vs. ne kadar önemli? Kıskanç mısınız? Yoksa ben güvenirim, sevgilimin eşimin listesindekiler benim icin önemli degil diyenlerden misiniz?
Ne kadar ciddiye alınmalı?
Ne kadar ciddiye alınmalı?
Biz artik ortak kullanjyorz cunku ilk baslarda beni cok kiskaniyordu guvenmedigi icn snrada ben gerek duymadm ayri bir face ya da instagrama. Ama o uyudukta snra arada bakiyorm karstriyorm telini. Erkek snucta cok bos birakmaya gelmez 😊
Aşkııııaaaaammmmmm ben sana güveniyorum da çevreye güvenmiyorum diyenlerdenşm her yere karışırım abi niye karışmıyım yaşasın özgürlüğü kısıtlanmış erkekleerrrrr
Tabii ki hayır hepsini iptal ederim karşılıklı kullanmayız :) olmadı neti keserim hattını kırarım ev telefonu kullanırız :) kıskanç biri değilim ben.
kıskancımdır sonuçta meshep meselesi ben karıştırırım müsade etmem klişede olsa ona güvensemde etrafa güvenmem
Cevap
27Cevap
Sifremi vermem, istemem de sifresini. Ne halt yiyorsa kisi kendine eder
Onlar neki kimlikdeki nüfus müdürünün imzası kadın ye hiiiiiiiiiiiiii 😱😱😱😱 diye tepki veren bir sevgilim var
İnine kadar inerim ama güven zamanla oturur güvenimi kazanırsa sorun olmaz
Sosyal medya mı en son telefonuna ben şifre koydum sonra abarttığımı düşünüp kaldırdım ama karışırım yani.
Bence kullanmamalı. Ne paylasacaksa gelsin bana anlatsın/göstersin ben karışırım arkadaş kıskançım gelemem böyle şeylere 😒
guvenırım ama merakta etmem degıl hanı. kontrol degılde benden baska nasıl davranıyoreglence anlayışı felan merak ederım. seviyom ya la işte.
Çok değil ama hem onun hem benim birlikte bakarız hesaplarımıza.. Vede düzenleme yaparız..
Karışırdım herhâlde. Yaptığı her şeye değil ama takip ettiği takıldığı yerlere bakardim sanırım.
evlenince benimde onunda hesabı olmasın sadece birbirimizin olalım
O fotoğraflarini beğenen kızları picaklayasim geliyo. Ben kullanmıyorum keşke oda kullanmasa :D
sevgilim eşim flan olmuşsa ne yapacağını biliyordur karışmam
Çok kıskancım sevgilimin beni deli gibi sevdiğinden emin olmama rağmen bakmadan duramıyorum
Karışmam çünkü sevgilim sosyal medya kullanmıyor bende bura hariç kapattım :)
Güveni bunlar da arıyor ise kapıyı gösteririm
Helal be
Karışırım guvensem bile :)
Guvenle alakasi yok ama karistiririm 😀
Arasira acar bakarim hesaplarina maillerine falan 😊
Serbest bırakırım ama tabi ki kontrol ederim
İnsan ne kadar güvensede karışıyor. 😄
Hayır karışmam ama şifrelerini bilmem gerek
Tabikide karışırımm :) :)
varsa karıştırırım ve erkekleri silerim :D
karışırım olmasa daha iyi
Sadece kapattırırım :)
eşim ise olmasin sosyal agi falan.. gerek yok
Eşim olsaydı , listesini önemserdim.
Kafasına gore takılsın sınırlamalar olcak tabi
hayır çünku bır sevgılım yok
Karısırım. Sosyal medyalar sapık dolu
Karıştırmam karkştırılmasından hoşlanmam
benim olur onun olamaz
böyleyim kabul edicek
@engeler sen öylemisin?
Evet karışıorım
Karışırım.
karışmam
tam tersini desem yine bir şey derdin bence.
Karışırım
karıştırırım
Karisirim
Karışmam
heraldfe
karısırım
Ortak kullanmalıyız
Ben karısırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar