Bence ilk aldığın gül olabilir inşallah ilk aldığın gül ve o kişi ile kalırsın bende ilk gül'ümü sevdiğim ilk insana verdim daha doğrusu ben şu yaşıma kadar sadece 1 kişiye gül aldım gül'ün birden çok anlamı vardır tek gül ise size verildiği zaman emin olun o erkek sizi çok seviyodur birden çok gül getiren bir erkek birden çok kıza gönül verir ama tek gül binlerce anlama gelebilir.
ben gül aldım ama sabah sürprizi komşu bahçeden çalınma şeklindeydi, gerçekten çok duygulanmıştım mutlu olmuştum. beklemiyor insan sonuçta. Papatyalı güzel bir buket almıştım onda baya hüzünlenmiştim çok severim papatyayı. yani duygulanman normal :) keyfini çıkar. bu ara da gülünü ters as ve sprey sık öyle kurut :)
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende ağlamıştım 😢
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim gibi agladıgın icin yasamayacak bir güle.. eig
Ya ben de bir şey soracağım, ben de bir kıza hediye aldım ama gül falan değil daha özel bir şey, denizliye özel buldan kumaşları bir eşarp aldım baya tatlı bir şey ama sonra kız pek siklemedi beni sanırım oysa hoşlanmıştım neden olarabilir acaba ilginç
Tabiiki ilk aldığın icindir :/ bana niye kimse almiyo yaa :( bnde yolda adamın teki çiçek verdi küçük cebim kadar ama dam bir garip ti zıplayıp hopluyo :D yanj hafif kafada olabilri ama onu bile çiçek aldım diye kendime şey etmistim:P
bende çocuğun birinden gül almıştım çocuk gülü verdiği gibi kaçmıştı ben tanımadığım biri olduğu için gülü çöpe atmıştım senin için veren kıymetli olduğu için ağlamış olabilir misin
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Demkki veren kıymetsz olunca gulun degeri olmuomus. Haklısın canım veren kisi zaten benim icin çok farklı. Beni sewmesini sewiyorum.
Sevdigin birindenmi aldin? Eger asik oldugun birinden almadiysan anlamiyorum ben seni.. ben öyleyim yani eger ona karsi bise hissetmiyorsam benim icin hic bise ifade etmez
Bende 6 ay önce ilk kez birinden beyaz gül aldım hala duruyor o çiçek benim için büyük anlam ifade eder. Ama sen ilk kez aldigin için ve anlamı olduğu için ağlamışsındır ilkler çok güzeldir :)
Malesef almadım 20 yasındayım ce ilk kez gul aldım. :) onun dısında kolye dısında hic bir erkekten hediye almadım. Altın degeri olsa bile gul kadar mutlu etmedi beni kolye.. okadar diyorum.
Bir bayana gül vermeyen hemcins odun kardeşlerimden bahsediyorum yokluk yaşatıyorlar size baksana ben gül bahçesi alıyorum hatuna bana bunumu aldın bide sana bakıyorum birgule ağlamak
Evet iste hayatın gercekleri.. insanlar nekadar farklı demi. Gulu alan erkek almayan erkek gule aglayan kadın gulu kucuk goren kadın:) bence almayanla gulu kucumseyen kadın birlikte olmalı :D
En İyi Cevaplar