Erkek Arkadaşıma Yakışıklı değilsin dedim?

Arkadaşlar merhaba. Erkek arkadaşimla dün gece çok kötü bir tartişma yaşadik. Beni o kadar kizdirdi ki "Zaten çirkinsin ugraşamam senle, istemiyorsan evlenmeyiz" dedim. O daben tipsiz miyim diyerek bana küstü ve engelledi. :( Sizce hakli mi? Ve gönlunu nasil alabilirim bana fikir verin nolur.. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Bu da bana yazdığı son Mesajı: "Sen benim gözümde dünya güzelisin ve öyle olacaksın hadi işin gücün rasgele"...
Erkek Arkadaşıma Yakışıklı değilsin dedim?
Cevapla