Bir insan gerçekten vazgeçtiği ve artık sevmediği ve görmediği birini neden rüyasında görmeye devam eder?

bir ara hoşlandım daha doğrusu benden hoşlandığını düşündüğüm kişiye ilgi duydum fakat aramızda hiçbir şey geçmedi. Arkadaş bile değildik. Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadaaan nasıl da bağladıysa beni. Neyse ama sonradan uzak durdu ben yüz vermeyince sanırım. Ve ben zamanla bana göre biri olmadığını anladığım için umursamadım ve vazgeçtim, şu an kafam da kalbim de rahat zaten gözümden uzak göremiyorum o nedenle etkilenemiyorum da. Fakat neden sürekli rüyalarımda?
Güncellemeler
+1 yıl
Beni özlediği için mi rüyama girdi acep😜
Bir insan gerçekten vazgeçtiği ve artık sevmediği ve görmediği birini neden rüyasında görmeye devam eder?
Cevapla