Eskiden kendi içimde sevdiğim kişiyi sürekli neden rüyamda görüyorum?

Lisedeyken sınıfımdan birini seviyordum. Ama ne kendisine ne başka birine bir şey söylemedim. Farkeden oldu mu bilmiyorum. Lise bitti, bir buçuk sene kadar sonra evlendim. Evliliğimin birinci senesinden sonra da onu rüyamda görmeye başladım. Bu arada lise bitmeden onu sevmeyi bırakmıştım, sadece hatırlayınca gülümsediğim güzel bir anı olarak kalmıştı benim için. Öyle sürekli düşünüp durmadım, kafaya falan takmadım mesela. Rüyamda ilk gördüğüm zamanlar bilinçaltı deyip geçtim, hatta uzun bir süre böyle düşündüm. Ama ilk onu rüyamda görmeye başladığım zamanın üzerinden yaklasık 8 sene geçti ve ben hâlâ görüyorum rüyamda. O 8 sene içerisinde de hep gördüm. Neden böyle oluyor, artık bilinçaltı haricinde başka bir şey de mi var bilmiyorum, cevaplarınızı çok merak ediyorum. Bu arada şu an boşanma aşamasındayım. Hani evliysen neden bunu yazıyorsun buraya falan filan denilmesin diye söylüyorum

Eskiden kendi içimde sevdiğim kişiyi sürekli neden rüyamda görüyorum?
Cevapla