Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.

Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.

Cemal Süreya

Ne güzel demiş büyük şair..
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten soru soru sorulcağı şimdi aklıma geldi ozaman buraya eklemek zorundayım soruyu kusura bakmayın..


Sorum aslında tahmin etmişsinizdir redddeden taraf hep niye bakar pişmanlığındanmı yoksa gözümü kayar ?
Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.
Cevapla