
Fakir sevgilim yemeğe gidelim mi dedi olur dedim kendi kendime nerden buldu bu parayı derken bana ısmarladığı şeye bakar misiniz ya seviyorum ama çok fakir yani napsam bilemiyorum...

Sizin gibi kızlar yüzünden kız olduğum icin utanıyorum. Önce bir erkeğin karakterine bakın arkadaşım ya. Tuttuğunuz o eli iki gün sonda bırakır gider mi buna bakın. Siz arkanizi döndüğünüzde ihanet eder mi buna bakın. Bunlardan önemli ne olabilir ki?
At yedirmis sana hemen ayrilmalisin asdfg 😂😂
Sen onu seviyorsan niye ayrılırsın? O kadarıyla aptal olma. O çocuk senin için para biriktirmiş, sana yemek verdi. Kötü değil ki. Sevgi için fakir ya da zengin önemli değil. Sadece sevmektir. Sevmeye bak. Mutlu olursun sonuçta.
Rus kızlarının tırnağı olamazsınız. Ruslar karaktere bakıyor siz ise paraya. Benim büyüğüm şehirde kıza bunu yedirtsem havalara uçar. Bir bizim ülkenin Türk kızları böyle.
Cevap
47Cevap
Ayrıl kanka bana gel kuru yediririm zort zort salarsın evde :D :D
Hayalimdeki sevgili 😍😍
hadi evlenelim kanka :D :D
Kanka mı aşkım dicektin dimi kocacım 😕
Tabi aşkım diyeceğim aşkitooom <3
Ahahahayahahaya bune ya 😆😆😆
Millet copten ekmek yiyor copten yiyen kişiye bu yemeği versen nasıl mutlu olur öper ekmeği öper ahhh insanlar ahhh sonunuz hiç hayra alamet değil bu kafayla giderseniz
Ne yapacaktı? Senin gibi nankör birini Starbucks'a mi götürecekti?
"Ayrıl da gel! Ayrıl da gel!"
Yarış atlarına öyle derler...
At yemişsin ne de olsa... :D
sevgılınle parası ıcın cıkıyor yemek ıcın bırlıkteysen ayrıl zaten unutma cok veren maldan az veren candan verır
Allah sana akil fikir versin. Restorana goturdune sukret. Kimini cimri sevgili olanla var. Bunun icin ayrilir mi.
ayrılmalısınn senin gibi biri için fazla bile.. o çocuğa haksızlık yapma ve hemen ayrıll.. şunu da unutma berkcannn seni onun gibiii sevmeyecekkk
Allah senin belanı versin dert ettiğin seye bak gerizakli yosma. Çok mu fakirmiş? En sevmediğim kalitesiz düşük kız tipi. Çalış paranı kazan sende birşeyler yap! Seviyormuş vah senin sevgine de seveceğine de.
Bela okuma 7 mahalleye zararı var derler okuz
Sus kız gereksiz! Sen kendine önce bir iş bul.
Koca kafa sus
Senden önce onun masaya birkaç şey daha sipariş edip, sana hesabı kitlemesi gerek. Hesap gelince fakirlikten neyini verirsin artık bilemicem.
Sende para yok belli ki sen fakirsin adama ne suç atıyosun?
ben bu kızları anlayamıyorum geliyorlar burada fakirlikten paradan puldan maddiyatçılıktan bahsediyorlar yeni nesil hep böyle maalesef... insanlığınızdan utanıyorum size de insan bana da insan denildiği için utanıyorum gerçekten.
kesinlikle katılıyorum..
B*k yedirin beyler şuna. Daha lezzetli gelebilir bu arkadaşa.
Ayrıl bence hemen hamburger ısmarlamış böyle fakirlik olamaz
o arkadasımız senın gıbı adi bir kızı hak etmıyor ya.
yinemi siz varya hepinize 10 bin dollarslık üst baş alıcam yemeğe götürücem bu neyin davasıdır ya
Yerinde olsam ilk yer sonra kusar sana yedirdim -_-
Trollsun di mi.
bir ketçap bile alamamış. Yazıklar olsun.
Dimiii bende bundan bahsediyorum ketçapsiz olur mu bu yahu 😄
sanki sen mankensin, çocuk sana onu yedirmek için ne kadar para biriktirdi ALLAH bilir. bence ayrılda çocuk senden kurtulsun.
Çok severim :) birlikte olduktan sonra aman ne farkeder
Gebersen daha iyi senin gibiler yüzünden erkekler kozları para göz olarak biliyo yazık
şu an canım çekti ama dietteyim :S 2 aydır burgerin yüzüne hasretim
eig ye bakılırsa düşücen yansıttığın kadar çok kötü değil
Çocuk ağzının tadını biliyormuş. Ayrıl bence. O yine birini bulacaktır. İşi biliyor çünkü.
o resımdekı yıne asagı yukarı bır kısılık 25 lıra ayıp be vallahı ayıp
inanmıyorum sana ya, böyle düşünüyosan zaten yeterince sevmiyosun belli ki, ayrıl gitsin.
sen boşver ondan ayrılmayı bence ona sırtını dön ve güzel bir ayır...
siz aşkı paraylamı ölçüyosunuz ayıptır ya madem fakir sen ona ısmarla. sende beyin fakirisin.
yok sizin ilişki olmaz ayrılın bu fakirlikle sana veremezde :D
Haline şükretmeyi bilmezmisiniz be siz sizin gibiler
sen neden yedin sen zenginsen zengin yere sen götürseydin
Ayrıl çünkü sen onun temiz ve saf sevgisine layık değilsin..
siz ergenler seversiniz aslında böyle şeyleri ha?
Biz şaka amaçlı paylaştık bunu erkek arkadaşım yanımda zaten boyle tepki geleceğini düşünmemiştik
tamam erkek arkadaşına söyle ağzına patates kızartması versin
Yok portakal yiyoz 😄
hadi ama biraz romantik olun
Elma da var romantik sayilir mi 😆
Başarılar
Sen zenginsen madem sen ona ısmarlasaydın. Lafa gelince eşitlik diyorsunuz?
Ayril hepimiz rahatlayalim
Reklam mı yapıyorsun menü için?
En azından büyük boy söylemiş.
Herkese benden çay sana karakter.
Ayrıl, kurtulsun çocuk senden.
hahaaaaaa ne güldüm fakir fakirle takılır işte koş zengin bul
Bence ayrıl o Ada'ma yazık
suşiciden selamlaaar. fakirler ölsün.
Burgerda fakir isi olmus demek vay be 😂
Seni sayıyla mı veriyolar bu memlekete 😀
Koş ayrıl kendini uçurumdan art
Askin fakirimi olur zeki
Gercekten bunlari ictenmi yaziyosun
Kök var yen mi?
sen elini cebine atsaydın o zaman
Mis gibi at eti iste daha ne istiyon :D:D
Burger mi keske sen ismarlasaydin da yemeseydiniz
ak. buldun da bunuyon mu
İnsan koyun eti falan yedirir fakir bin terket...
fakirlere muhtaç olasın
xper kasmak için iyi fikir nankör.
Burger King alınca mı fakir oluyor?
Nasıl bir dünyada yaşıyoruz yaa
ben olsam sosisli ısmarlardım senin en sevdiğinden
burger trolunu ezberledık artık geçiniz.
Iyi iste fakir makir karnin doyuyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar