Güncellemeler
+1 yıl
Eşcinsellik (gay lezbiyen biseksüel ve trans bireyleri kapsar) biseksüelim
Eşcinselsen neden erkek arkadaşın var ki onunla neden cikiyosun ilk önce o sorununu çözümlemelisin
bahçıvan şöföre, şöför aşçıya, aşçı uşağa, sonrada herkes uşağa gibi bir şey olmuş.
hetero da nedir allahım neler icat ediyor bunlar? :D
Cevap
4Cevap
hemen acıl o zaman trans erkeklerle veya erkeksi lezbiyenlerle cıkmıs ıse amacı cok cinsellik degildir. Acıl zaten homofobik olmadığı ıcın iyi karsılar diye dusunuyorum.
küçük oskarın da dediği gibi sen he mısın
Bebeler siz ne yapiyosunuz ya?
"kızım ancak eşcinselim"den sonrasını okumadım
Hetero ne ya
git sapık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar