Kız Çok Güzel , Fakat Ben O kadar Yakışıklı Değilim Napıcam?

Arkadaşlar kız çok güzel. Ben okadar yakışıklı değilim.
Ve seviyor beni , tamam bende seviyorumda ama aklım almıyo.
Kızın yanında bazen ben okadar yakışıklı değilim nesini seviyosun dedim bana
Çok yakışıklısın diyor.

Acaba benle oynuyor mu? İnanın okadar iyi değilim :S
Kız Çok Güzel , Fakat Ben O kadar Yakışıklı Değilim Napıcam?
Cevapla