Bitter çikolata. İlk başlarda keyifli bir şeydir aşk güzeldir. Aynı bitteri ağzına ilk attığın gibi. Sonra ilişki bitmeye yaklaşırken ayrılığa doğru acılaşır bu da bitter biterken ağza verdiği acılık gibi suratın ekşir. Su içmek istersin.
beyaz çikolata diyorum :) baştan çikolataysa güzeldir diyorsun merak ediyorsun beyaz çikolata mı olur diyorsun yiyorsun çikolatayla alakası yok :D bu ne la diyorsun bir daha da yemiyorsun :D
En İyi Cevaplar