Sevgilime farkında ya da farkında olmadan sürekli trip atıyorum. Bu durumdan rahatsız oluyorum. Trip evrem nasıl geçer?

Evet arkadaşlar soru başlığımdan da sorunum gayet açık. Erkek arkadaşıma farkında olup ya da olmayıp sürekli trip atıyorum. Hayatım trip atmak üzerine kurulmuş resmen. Allah beni dünyaya trip atayım diye göndermiş adeta. Ama bu durum beni de erkek arkadaşımı da çok rahatsız ediyor. Sürekli trip attığım için e yani her insanın da bir sınırı vardır ki bazen kendi sınırımı bile aşabiliyorum. Ona karşı artık olgun ve içten davranmak istiyorum bu triplerim nasıl geçer ve nasıl olgunlaşabilirim?
Sevgilime farkında ya da farkında olmadan sürekli trip atıyorum. Bu durumdan rahatsız oluyorum. Trip evrem nasıl geçer?
Cevapla