Yıpranılmış , yüz göz olunmuş bir ilişki ayrılık safhasındayken nasıl tamir edilir?

sürekli kavgalar, tahamülsüzlük , tek taraflı verilen ödün var bu ilişkide ama erkek arkadaşımın ilk uzun ilişkisiyim (2.5 sene ) ve çok agresif sürekli kendi istediği olucak onun istekleri ona göre doğrudur. çünkü çocukluktan gelen "öğrenilmiş kıskançlık "var gerçek olmayan bir tür ego yanı erkek adamın dedıgı olur egosu. çok bunaldı Ve şimdi gitti ayrılığın eşiğindeyiz. gitmesinde o hakaret edip kalp kırmasına rağmen bunları defalarca yaşadığımız için hatasının farkında değil ve bana sözümü dinliceksen dönücem demesi beni korkutuyor. Çünkü seven insan dinlemicem desem bile dönmezmi? inat sevgiden üstün mü ? ben açıkçası çözemedim. bu sorularıma görüşünüzü profesyonel anlamda bildirirseniz sevinirim. gel dinlicem dersem bundan sonrası daha kötü olur her fırsatta kukla gibi yönlendirir diye şımarır diye korkuyorum ama gel de demek istiyorum. ne yapmalıyım?
Yıpranılmış , yüz göz olunmuş bir ilişki ayrılık safhasındayken nasıl tamir edilir?
Cevapla