Rüyamda bile sevdiğime kavuşamadım :D Rüyamın yorumunu yapar mısınız :D?

Hemen sordum ki unutmuyim :D Ben birini seviyorum böyle iyiyiz eğlenceli geçiyor günler sonra yakın arkadaşımda onu seviyor. Ve gidip bir nevi sevdiğini belli ediyor erkekte onu seviyorum diyor evleniyorlar :'( Dügünlerini de ben hazırlıyorum hani :'(
Güncellemeler
+1 yıl
Günceeel
Rüyamda bile sevdiğime kavuşamadım :D Rüyamın yorumunu yapar mısınız :D?
Cevapla