Sözlüme yazdığım Şiir nasıl olmuş ❤ ? Yorumlarınız önemli benim için?

Sen okadar güzel bir İnsansın ki, seni Kelimelere sığdırabilmem imkânsız. Evet aramızda Dağlar ve Kulağa inanılmaz çok gelen Kilometrer var ama inan bana, eğer ki sen beni böyle sevmeye devam edersen, beni hiç bir Dağ, hiç bir Kilometre yıkamaz. Tenimde kalan Kokun, Saçımdan süzülen Parmaklarının izleri; beni Hayata bağlayan hep bunların anısı. Kendimi milyonlarca İnsanın arasından okadar Seçilmiş, okadar Özel hissediyorum ki senin sayende, gerçekten seni hak edecek ne yaptığımı düşünüyorum. Hayatta attığın her adımda benim Görüşüm olmazsa olmazlarından birisi. En Sevdiğim Şarkıdan tut, en gıcık gittiğim İnsan tipine kadar herşeyimi biliyorsun. Allaha ettiğim her Duada, daldığım her yerde, kurduğum her Hayalde, sana ve geleceğimize ettiğim Dua var. Üç senedir beraberiz ve Allahım inşallah bir ömür boyu beraber olmayı nasip eder. Seni Çooook Seviyorum Koca Yürekli Adam'mm.
Sana şimdi iki seçenek sunuyorum. :)
Ya Sonsuzluğum ol, ya da Sonsuza kadarım. Seçenek senin :)

..

yapılan veya yapılmayan her Görüş için teşekkür ederim. :)
Sözlüme yazdığım Şiir nasıl olmuş ❤ ? Yorumlarınız önemli benim için?
Cevapla