1.5 senelik bir ilişkim var sevgilim geçen bir 6 ay önce baya zengin bir arkadaşı vardı ve onun parasını yiyordu en sonunda tak etti söyledim inkar etmedi hatta bana aldığı hediylerin bazılarının onun parası ile aldığını itiraf etti ben bunu duyup uzaklaşınca yo hayır şaka yaptım diye geçiştirdi.
her neyse konumuza gelelim şimdi.
Benim bu erkek arkadaşım sürekli parası oluyor ertesi gün yurduna dönüp yanıma geldiğinde 5 kr parası olmuyor napıyor bilmiyorum özellikle para harcansın diye yurtta yemeği varken yemiyor dışarıda yiyor ve param yok ödesene yapıyor kartında olmasına rağmen de bunu yapıyor. benim ailemin durumu belli babam emekli ve benim bu mala para yedirmem zoruma gidiyor. bakın kızlar hep erkek öder havasında olabilir ama bazen o 25 tl harcarsa altta kalmamak için 50 bile harcadığım oluyor paramı yetiştiremiyorum onun yüzüne onunla çıkmadan önce bana 2 ay yeten para 2 haftada suyunu çekiyor sinirimi bozuyor. ona diyorum ki sen para harcadığında zoruma gidiyor. o da bana aptallaşma benimle kaç sene oldu artık valla benim hiç zoruma gitmiyor yetmediği yerde sen ödeyeceksin diyor.
Bu ne ya şimdi sinirden ölüyorum buluşmamak için her şeyi yaparım ayrılmak değil amacım ama bu sorunu nasıl çözebilirim artık para saklamaya başladım cidden bana tavsiye verir misiniz lütfen
her neyse konumuza gelelim şimdi.
Benim bu erkek arkadaşım sürekli parası oluyor ertesi gün yurduna dönüp yanıma geldiğinde 5 kr parası olmuyor napıyor bilmiyorum özellikle para harcansın diye yurtta yemeği varken yemiyor dışarıda yiyor ve param yok ödesene yapıyor kartında olmasına rağmen de bunu yapıyor. benim ailemin durumu belli babam emekli ve benim bu mala para yedirmem zoruma gidiyor. bakın kızlar hep erkek öder havasında olabilir ama bazen o 25 tl harcarsa altta kalmamak için 50 bile harcadığım oluyor paramı yetiştiremiyorum onun yüzüne onunla çıkmadan önce bana 2 ay yeten para 2 haftada suyunu çekiyor sinirimi bozuyor. ona diyorum ki sen para harcadığında zoruma gidiyor. o da bana aptallaşma benimle kaç sene oldu artık valla benim hiç zoruma gitmiyor yetmediği yerde sen ödeyeceksin diyor.
Bu ne ya şimdi sinirden ölüyorum buluşmamak için her şeyi yaparım ayrılmak değil amacım ama bu sorunu nasıl çözebilirim artık para saklamaya başladım cidden bana tavsiye verir misiniz lütfen
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar