Biyoloji öğretmenim 24 yaşında bende lise 3 deyim benimle ilgileniyor gibime geliyor çok hoşlanıyorumgaliba?

Daha bir çok olay var diğer sorumda yazmıştım ama farklı şeyletde oldu sınıftaki derste maç konusu açıldı pazar maça gideckmiş ve dediki iyi bağırıcam dedi en çok ta benim için bağırıcağını söyledi ben birden şaşırdum kızlar dedi neden o hocam diye oda bende kalsın dedi. sonra performans ödevi vermişti herkesin ismini soruyordu ve ödevini söylüyordu sınıfta sadece benim ismimi biliyor direkt yazdı konumu sordu. Ve bizim okul çarşıya çok uzak olduğu için servislerle gidiyoruz. Emre hocanın arabası yok her gün bir servise biniyordu ve geçen hafta bizim servise binmiş. Servise bindim kafamıkaldırdım şok oldum onun önündeki tekliye oturdum. Sürekli servis değiştiriyordu o günden sonra bizim servise binmeye başladı aynı yerde biniyoruz iniyoruz. Sabah servis yerinde ssigara içiyormuş günaydın dedim oda günaydın dedi gülümsedi servise bindik kızlar günaydın dedi cevap vermedi. Ve o gün okulda yani bugün okulda deneme sınavı yaptık koridor çok kalabalıktı o kadar insanın içinde sınavın nasıldı hepsini yaptınmı dedi gülümsedik birbirimize ve gelirken serviste benim inmemi bekliyor birlikte gidiyoruz ne yapıcam?
Biyoloji öğretmenim 24 yaşında bende lise 3 deyim benimle ilgileniyor gibime geliyor çok hoşlanıyorumgaliba?
Cevapla