Olayi tam anlayin diye uzun anlaticam sevgilimle ciddi dusunuyoruz ben kolay kolay ciddi dusunemem zor guvenen bir insanim bu yuzden guvenimi kazandigi icin ciddiyiz. Oda bende asigiz o baska sehirde aramizda 2 bucuk saat mesafe var ogrenci oldugumuz icin fazla bamya bulusamiyoruz zaten iliskimiz yeni sayilir fakat heran konustugumuz icin birbirimizi cabuk tanidik, guvenioruz ztrn her an ne yaptigimizdan haberimiz oluyor durmadan fotomuzu cekip atiyoduk ve 10 dk yazmasam merak eden ozleyen bir insan istedigim gibi kiskanc sahiplenen biri brnde oyleyim aradigimda acmadigimda hemen kizan biridir merakta eder sifrelerim ondadir gecen internetde kasli erkekle ilgili komik bir video begendim yanlis anladi kiskandi kavga ettik 3 gun konusmadik sonra baristik. Dersleri kotu oldugu icin bu aralar kafasi daginikti. Konusuyoruz ama eskisi gibi davranmiyordu normalde olsa cok kizardim ama morali bozuk die sdece ordum falan sonra duzeldi biraz snra bir baktim eski kiskancligi yok gec yazinca merak etmiyor her an seni mesgul etmiyim isini gucunu aksatma demeye basladi hesap sifrelerimi geri istemedi 50 saatde bir mesaj yazmaya basladi nereye gittigini haber vermiyo gec yazicagini haber vermiyor. Mesaj atmiyor bakiyorum o arada faceye girmis oyun oynuyor yani morali bozuksa nasi oynuyo. beni sallamiyor. Nedem kiskanmiyosun merak etmiyosun diyorum eskiden guvenmedigim icin soruyodum artik guveniyorum sana sevgim gram azalmadi diyor her an mesaj atinca soyutlaniyoruz diyor. Uzerime gelince uyuyorum msjlarina bakasim glmiyo diyor. Ama her an mesaj atmamak farkli karsi tarafi popona takmamak ayri gec yazicagi zaman haber veren insanin yaptiklarina bakin disardayken cevap vermedigi sureye bakin deli oluyorum aldatiyor diye dusunuyorum arada iyi yani hala gelecek k
Güncellemeler
+1 yıl
Arada iyi oluyor ama hala eskisi gibi değil napicam yardim edin moralim bozuk:(
Sevgilim neyin pesinde? Erkekler daha iyi anlar sanirim Sevgilisi olan herkesin bana yardim etmesini istiyorum?
Aldatma gibi bir durum söz konusu değildir belki de canı bir şeye sıkkındır çok fazla üstüne gitme erkekler bir sorun olduğunda pek söylemez ama bunu herkese yansıtırlar çok kafana takmamaya çalış biraz ona zaman ver
ya bu ergen ilişkilerden bıkmadınız mı? sürekli foto sürekli mıç mıçç aşkoooom falan böyle adam sıkılır bir süre sonra. Çocuk daralmış belli. Az biraz sussan iyi olcak bence çocuk için
Vallahi çok sıkıyorsundur sen bu çocuğu. Saat başı yazması mı gerek. Ben bile soğudum yazdıklarından.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sikmiyorum ki hayir ben ona her an mesaj at demiyordum o kendisi hep mesaj ata haber veren biriydi, bir anda degisince alistigimin disinda neden davraniyor diyorum qυeeɴ qυeeɴ
ben ona her an mesaj at demiyordum o kendisi hep mesaj ata haber veren biriydi, bir anda degisince alistigimin disinda neden davraniyor diyorum, kendisi ole biriydi neden bunaliyor? beni o alistirdi ilgiye
Belki konuşacak bişeyi kalmamıştır. sabahtan aksama kadar böyle konuşulmaz. zamanla daha sık iletişim kurabilirsiniz bu kadar sıkma seni sıkmasına da izin verme. kısa kes ya da belli bir zman sonra cevap ver acil durumlar dışında.
Bide ben bir yalanini yakaladim facesine bir kiz eklemisti kusken bana cikarttim ded ama cikartmamis yani bide bu aklima geliyor uzerine bole davraninca takinti yapiyorun
En İyi Cevaplar