Ben kıza açıldım kız seni değil kimseyi istemiyorum dedi bir de?

Ben beceremem yapamıyorum bir de hiç sevgilisi olmamış. derslerden falan galiba istemiyo. bir de seni Kaybetmek istemiyorum, arkadaş olalım , iyiki söledin çok kasıyoduk konuşurken falan dedi şu an hala iyi dostuz hatta biraz yakınlaştık gibi. Bundan sonra ilerde kız beni kabul edermi yani çıkabilirmiyiz ya da kız bişey hissediyomu sizce bu çok önemli bişey hissedip hissetmediğini merak ediyorum ve dışarı çıkalım demelimiyim ve nasıl demeliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Herşeyimi paylaşıyorum senle sen olmasam bu konuları kimle konuşucam falan diyo seviyorum seni diyo o açıldığımın gecesi baya mesaj attı aramız bozulmasın ben seni çok seviyorum ve hiç bırakmak istemiyorum falan dedi
Ben kıza açıldım kız seni değil kimseyi istemiyorum dedi bir de?
Cevapla