Gaylikten kurtulma?

Aileme anlatamıyorum güvenebilceğim arkadaş yok bu yüzden sizlere danışıyorum.
Sizden ricam küfürlü, alaylı vb. yorumlar yapmayın.
Size kendimden biraz bahsedeyim.
-Şuana kadar hiç ilişki konuşma buluşma vb yaşamadım.
-İlk okulda bir kıza aşıktım. Lise yıllarında erkeklerden hoşlanmaya başladım. şu an üniversite 1. sınıfım.
-Kadınsı hiçbir hareketim yok. Kadına benzeme isteğim yok.
-Çok çekingen utanç biriyim ve. Şu zamana kadar kendimi hiç beğenmezdim sanırım bu sebeplerden dolayı bu hale geldim.
Ve hala çok çekingenim ailem ve arkadaşlarım çok pasifsin diyorlar millet gülcek alay edicek yanlış birşey yaparım gibi düşüncelerden dolayı elim ayağım birbirine dolanıyor.
-Pasiflikten kurtulsam belki gayliktende kurtulurum bana göre ikisi birbirini tetikliyor.
Gaylikten kurtulma?
Cevapla