Yatak Odamızdaki Oyuncak Aynın içine gizli kamera koymuşlar ne yapmalıyım?

Yeni Evliyiz Yatak odamızı kız tarafı dekor etti Süs püs koymuşlardı, biblolar felan... Ta yukarıya yatağı yukardan gören bölgeye oyuncak ayı koymuşlar... Eşimin hoşuna gittiği için almış mıncıklarken içinde kamera olduğunu anlamış ve kayıttaymış hala... Benim bir malumatım yok ben senden açıklama bekliyorum dedim O da şok olmuştu çok geçmeden şantajlar başladı yatak odası goruntulerimizi gönderdi boşanmamızı istediğini aksi takdirde sitelere yayacağını mahalleye yayacağını söyledi... Ben Eşimin onuru için Boşanma davası açtım Eşim sinir krizi geçirdi.. Ben de istemiyorum ama mecburum Şerefim namusum o benim... Ne yapmalıyım başka çarem var mı sizce Kendinizi yerime koyun cevap verirken ilgilenenlere çok teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu şantajcının elinde bir sürü kayıt var polise versem polis izleyecek savcı izleyecek kimse izlememeli izleyecekse niye polise vereyim boşanıcam galiba siz benim yerimde olsanız aynı şeyi yapardınız inanın
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar polise felan gidersem Cdlere kopyalayıp her yere kapı kapı dağıtır bu çok zor çaresizim rezillikten utancımdan öleceğim herhalde Aileme de söyleyemedim utanıyorum
Yatak Odamızdaki Oyuncak Aynın içine gizli kamera koymuşlar ne yapmalıyım?
Cevapla