AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Herkes asık olamaz arkadasım... herkes senin gibide sevemez. Bence acılmalısın ona. Belki onunda sana karsı duyguları vardır?
Seviyorsan söyle belki oda senin duygularına karşılık vericek bilemezsin eğer sana karşı olumsuz davranırsa dediğin gibi gidersin ama bence şansını denemelisin.
Ben de arkadaşımı sevmiştim. Söyleyim mi, söylemeyim mi diye çok düşündüm. Sonra söyledim. Arkadaşlığımız bozuldu, o beni sevmedi, hatta nefret ediyor şimdi. Sonuç olarak, onun da seni sevdiğini düşünüyorsan git konuş, yok hayır o seni arkadaş gibi görüyorsa konuşma, arkadaşlığınıza yazık))
Arkadaşım sana önerim kesinlikle yakın arkadaşlıktan bir ilişkiye başlamaman. Benim 3yıllık sevgilim benim en yakın arkadasımdı yediğimiz içtiğimiz ayrı değildi fakat ilişki başlayınca tıaramızdaki o uyum büyü bozuldu senin yerine olsam arkadaş kalırım. Baktın engellemiyorsn kanka modundan sıradan bir arkadaş moduna geç tamamende silme hayatından sadece yakın arkadaşlıktan sıradan bir arkadaş olmaya geç.
Hop kardeş ne ihaneti aksine ona kimsenin kolay kolay yapamadığı arkadaşlığı yapıyosun. Onu saf duygularınla tertemiz seviyorsun. Emin ol senden ne ona ne de arkadaşlığınıza bir zarar gelmez. Ama sen zarar verdiğini sanıp duygusal olarak ondan uzak kalmak istersin. Ama böyle bir durumda sana yakışan uzaklaşmak olmaz aksine ona açılıp içindekini söylemek olur. Açıl belki de onun da sen de gönlü var. Kardeş ayağı popo ayağı. Aynı anneden dogmadığınız için sevebilirsin çok normal.
Her turlu arkadasliginizin biticegini dusunuyosun, o zaman bari soyle de icinde kalmasin. Biterse de icinde kalmamis olur. Hem belki o da sana bu acidan bakmaya baslar, belli mi olur :)
Bnce git konuş be git deki biz arkadas olamayız de ya sevgilim ol ya da hiç biseyim sen kötü bisey yapmadinki dünyada saf duygularla sevmekten daha güzel ne var be olmassada olmaz bir anda başka kız çıkar karsina ilk başta korkarsin ama eski acilari yaşamaktan sonra alisirsin eski günlere gulersin belki
Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız onun için sevdiklerimize.. seni seviyorum.. demekten çekinmeyin! Tabii hayatının sonuna kadar acı çekmek istiyorsan hiçbir şey söyleme başkasının sevdiğini elinden almasını seyret.
bazen aksi de ola bilir))
@the_aliyarov Tamam o zaman daha vakit kaybetmemek lazım.
gitme. cesaretini topla bu kadar ikileme düşme olabilir gönül bu hisslerine engel olamassın. bence ona açıkla içindekileri. sonra gitmen gerekiyorsa gidersin..
Ya cesaretle alakası yok aslında. Kendime ihanet etmiş gibi hissediyorum. Yoksa şu an bile her şeyi söyleyebilirim. Fakat birini tekrardan sevmek, hele ki arkadaş olarak birini sevmek.
Olsun tekrarda sevebilirsin arkadasindanda hoslanabilirsin kendine durup dururken dusunce anlaminda güçlük cikartiorsun baska bisey değil.
benzer bir şekilde arkadaş olduğum kızdan hoşlanmaya başladım baktım olcak gibi değil hoşlantıyı nefrete çevirdim nasıl oldu anlamadım. şimdi kırk yılda bir mesaj atıyor ya da ben atıyorum aylar sonra cevap yazıyoruz falan :D
Bende şuanki sevgilimle yakın arkadaştım önceden hatta çok yakındık. Zaten böyle olması daha iyi birbirinizi doğal tanıyosunuz. Bence git yavaştan belli et. Sakın direk söyleme ama belli et. O da hoşlanmaya başlar zaten
olur oyle seyler hatta hayatımda yaptıgım en güzel sey en yakın arkadasımın bana duydugu ilgiye karsılık vermek oldu tavsiye ederim, hala iliskimize hayranlıkla iç çekerek bakıyorlar :)
Benim arkadaş beş yıllık kızdan soğutmaya çalışırken şimdi onunla sevgili oldu, got konuş bence, umarım sana karşı bir şeyler hissediyordur
Benimda başıma geldi bu olay soyledim sevdigimi oda seviyormuş ama cok cabuk ayrıldık şimdi gorunce selam bile vermiyoruz arkadaşlıkta sevgide bitti :)
Sessizce gittiğinde de arayacak nedenini bilmek isteyecek belki ısrar edecek buna dayanabilecek misin? En mantıklısı burada yazdığın şekilde ona anlatman ve sonra gitmen.
söyle içinde kalmasın. Karışık bir durum yokken drama çeviriyosun. Ne güzel seviyorsun işte utanacak ne var bunda? İhanet falan yok hötünden element uydurma.
Biz erkeklerin en büyük hatası şüphesiz bu. Yakın arkadaş olup bir kızın etkisini görünce direk duygusala bağlıyoruz. Kız sana sinyal yakmadan kesinlikle açılma arkadaşlığınız tamamen biter. Kendi kendini frenlemeye çalış ve zamana bırak :)..
Bence konuşma. Kızlar yakın erkek arkadaşlarına ilgi duyarlar ama bu aşka dönüşmez hiç, tam anlamıyla.
Biraz daha soğut kızı kendinden, gerekirse canını yak, seninle konuşmak istemiyorum de.
Kız da birkaç gün üzülür sonra eski haline döner.
ortak arkadaşınız varsa o kişiden onun ağzını aramasını iste belki oda seninke aynı düşüncelere sahiptir bilemezsin hem söylesende söylemesende onun hayatından çıkacaksın en azından söylede o karar versin keşke deme
Ates ile barut yan yana olmazmis kardesim. Sen yinede soyle sansini dene. Ha soylemeden gitmissin, ha soyleyip sonra olmayip gitmissin, ama bir bakmissin oda sana karsi bos degil ve isiniz olur. Denemelisin sansini... Hadi irkeeeek
ya sen naparsan yap duygularını tamamen gizleyemesin bence söyle ama önce sor ona erkek arkadaşın var mı diye
Abi zaten yakın arkadaşı, bilir o kadar herhalde
Kardesim git konus, asıl bazi seyleri icinde tutarak onu kaybetmis olursun kaydeceksende dogrulari konusarak icindekileri anlatarak kaybet... O da insan illa ki anlayisli olacaktir.
Gitmeyi kafana koymuşsun galiba peki söyleyince ne kaybedeceksin? Sonuçta söylersen kabul etmezse gideceksin söylemezsen gideceksin ama ya oda seni sevdiğini söylerse?
Vereni ''MAĞRUR'', alanı ''MAHÇUP'' etmeyen tek şey '' SEVGİDİR, MUHABBETTİR '' ... Ve İNSAN, içindeki SEVGİ'sinin ağırlığınca ''İNSAN'' dır... sevmeye devam inşallah mesut olursun.
#Selametle.
eğer onun da sana karşı duyguları varsa tadından yenmez o ilişkinin ammavelakin yok ise arkadaşlığınız da biter sen bahsettiğin anda..
Hiç bir şey olmaz dostum.. Sen karakterini bozma.. Sukunetini koru.. Doğru yaklaş.. Olacak neyse olur zaten :)
Aynı şekilde çok fazla yakın arkadaşım aşık oldu bana ve 5 senenin sonunda 2 senelik ilişkimiz var şu an . Arkadaş olarak görülen birine zor aşık olunuyor ama tam aşık olunuyor.
Yakın arkadaşım diyorsun bence git konuş. Çoktan çakmıştır olayı. Birşey demediğine göre belki de oda bekliyordur
Söyle bence en azından şansını denemiş olursun, zaten en iyi arkadaşın neyden ne şekilde nasıl hoşlanır nasıl söylenir onu ilk önce sen bir söyle ondan sonra bakarsın icabına derim kardeşim.
Soyle, icinde kalmasin silebilirsen de sil. Madem anladi gibi o uzaklasmaya calisiyor. Ya soyleyip uzaklastiricaksin ya da tam tersi belki oda farkli fusunecek.
Yani soylesende kaybediceksin soylemesende. Ama iyiside olabilir. :
adamsn ya. senin durumun cidden kötüymüş. üzüldüm senin adına banada oldu ben söyledım duygularma yenik düştüm ama emın ol geri tepti.. uzaklaş o gözle bakmamaya bak başka birisini sevmye çalş :(
Hani soylemissin geri tepmis ya. Hergun gordugun biri mi?
@BeenÇookBilen gördüğüm biriydi ama uzaklaştım
Benimde basimda bu tarz bir durum var. Acilmayi düşünüyorum. Buyuk ihtimal ters tepecegini dusunuyorum ne yazik ki. Sonrasinda onun tavirlari nasil olur onu kestiremiyorum. kisi devamli karsilastigim biri
@BeenÇookBilen hmm bilemeyeceğim ama senin için hayırlısı olur diyorum inşallah istediğin gibi olur herşey
Cok sagol. Insallah
Gitme bence, söyle gitsin hayat çok kısa ve bir insana geç kalmanın acısını 6 aydır iliklerime kadar yaşıyorum. İnan bana çok zor.
Oda birşey mi bende yakın kuzene aşık oldum insan aşık olacağı kişiyi seçemiyor malesef
O kadar da değil ya. Öyle bir şey olmuş olsa kafama sıkarım.
Yakin arkafasina asik olman gayet normal benim de basima geldi ama bizim kanka diye konusuyorduk onun ve benim sevdigim kisi farkliydi sonradan kendisi zaten öğrenir senden duymasi en iyisi
bnce gayet normal yaşadiklarin... yakin arkadaşinina karşi okadar dürüst olmuşsunki her insana veremeyecek her iğnsana hissedemeyecek duygulari ona karşi hissetmişsin... duygularindan ona basetmelisin
"sevgilin mi arkadaşın mı" sorularına tereddütsüz "arkadaş" derdim de kanka şimdi ne poh diyeceğimi bende şaşırdım :/ duygularından eminsen, onun arkadaşlığını kaybetmeyi de göze almışsın madem uygun bi' zamanda açıl derim ben..
Bence cekip gitmektense al karşına ne hissediyorsan söyle. Genelde en güzel aşklar bu tip ilişkilerle başlar bunu da bir düşün.
bence söylemelisin :) unutma kızlar yakışıklılarla çıkar fakat tanıdığı erkekle evlenir ;)
ben olsam söylerdim duygularımı hep aklımda desem ne olurdu acaba soruları kalsın istemem
O sorular kalmaz ben de.
seviyorsan söyle
Iletisimini koparacaksan onun da bilmesini sagla. Seninle ayni duygulari paylasiyor olsa da olmasa da arkadasliginizi neden sonlandirmak istedigini bilme hakki var. Olgun bir insansa saygi duyacaktir
geçici bir his olduğunu düşünüyorum.. muhtemelen bu aralar bunalımdasın ve boşluktasın ondan kaynaklı gibi hissediyorum.. saygılar..
Eyvallah.
Duygularini ayiktiysa sayet hersey ortadadir bence akisina birak olaganustu birseyler yapmaya calisma
... acikca beyan etmedende elini tutabilirsn sadece oyle bir ani kolla
Önce mutlu olcaksın. iyi bişe yaptığını düşünceksin. Sonra öyle bir ağzına sıçacak ki popo gibi kalacaksın. Hiçbirşeyden zevk almicaksın, insanlardan uzaklaşmak isteyeceksin, sevdiğin ne varsa yavaş yavaş hepsinden uzaklaşacaksın.
Söylemektek bir cekincen mi var kizin sevgilisi mi var kizin gecmisi mi seni rahatsiz eden?
Ateşle barut yanyana gelmez hata sende erkeklerle arkadaş ol bundan sonra bir kızla erkek arkadaş olamaz bide erkekler farklı gözle bakabilir, çekim olur arada, kızlar daha masum ve saf düşünürler. :)
Seviyorsann bilmesi gerek ona aşık olmayı sen seçmedin sonuçta
bunlar normal şeyler artık git konuş kaçma onunda sana ilgisi olabilir
Çok zor durumdasın Allah kolaylık versin.
Bana sorarsan sonuç ne olursa olsun söylemelisin.
Gitme kal. Sevgili olmayı kabul etmese bile gitme eğer senin davranışlarından rahatsız olsaydı kendi uzaklaşırdı zaten emin ol az sabret derim ben 😊
Git konuş kardeş. Ne güzel işte. İkimizde birbirinizi taniyosunuz. Mutlu bir iliski kurarsiniz. Gitmezsen çok şey kaybedersin. Belki. çok büyük mutluluğu tepersin ayağının tersiyle. Ama gidersen hiç bisey kaybetmiş olmazsin. İçinde kalmamış olur. Aşk bu. Ota boka benzemez
Bence gayet normal, bir cok insam var ilk arkadas olarak baslayip daha sonra evlenen falan belki o bu durumdan hoslanacaktir niye ihanet olsun ki ben bir konusmalisin
yakın zamanda gördüm ama hala unutamıyorum oyundaki bir kadın karakter ile öpüşüyordum öpüşürken güzeldide uyanınca ne oluyo ya dedim yani
Olumsuz bir cevap verecegine cok kesin gozuyle bakiyorsun
Ya yanilirsan? Boyle olursa daha cok uzulmez misin
Olumsuzlukla alakası yok. Kendime ihanetle alakası var.
Duygularin önüne geçilmez bu senin elinde olan bir durum değil
arkadaşların sonradan aşık olması kadar güzel ve masum bişey olamaz <3 dert etme, açıl bence, yanlış bişey yapmadın ki :)
Konuş onunla kaderin sana hangi oyunu oynadığını bilemezsin.
Bence karşılıklı konuşun ya da bir süreliğine uzak durun birbirinizden
sen gitmeyi kafana koymuşsun aslında aradığın şey soruna çözüm değil ki insanlardan duymak istediğin tek şey evet gitmelisin demek zaten bu kadar da gitmeye niyetli insanı durduramazsın en iyisi git
Zamanla başka birini bulunca ubuttuğunun bile farkına varmayacaksın
Ona söyle. Eğer kötü karşılık verirse umurunda değilmiş gibi davran ve bir daha onu görmemek üzere oradan uzaklaş.
ya ne bu kadar strese giriyosun ihanet falan saçmalama
duyguların senin elinde olan bişey değil
senin tek atışlık şansın var
bir dene derim denemediğin için pişman olmazsın en azından
Çok alakası var. Kendi kendime ihanet etmiş oluyorum. Kendine ihanet eden, daima ihanet eder.
he ananm he