AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Askin tadını cikartmak varken onu doyasiya yaşamak varken böyle dusunerek kendni sikintya sokmak çok kotu
Elimde olmayan bir şey. Sürekli düşünürüm.
Düşün kardeşim ama güzel düşün illa ona sahip Olcan die bişe yok ona aşk olmak çok güzel Oyle düşün güzel düşün
al karsına adam gibi konus anlat herseyi. Saklamak hiçbir zaman çare olmadı, aksine care olmaktan cok bela oluyor daha sonra. basbasa oturun anlat o da isterse olur olmazsa zaten anlasırsınız
Aynı şeyi yaşıyoruz bana özelden yazabilirsen sevinirim burdan yazamam çünkü
hala ne yapacağını bilmiyor mu bu :D 200 tane kişi yazmş ya :D
Yaa kısaca şunundiyim ztn iyi anlaştığın karşı cins sevgilin olmalı ole değilmi dert etme bence
cevapları okudum çoğu kişi konuş demiş zaten, eğer zaten arkadaşlığınız bitecekse şansını dene derim
Arkadaşlığa ihanetten ziyade level atlamak olabilir bu.
Ama friendzone'a hazır olsan iyi olur ;)
Gerçekten aşık isen onun duyguları sana karşı ne olduğundan emin olmadan normal davran seni gerçekten sadece arkadaş olarak görüyorsa gitmek gerekir yok oda sana karşı bir şey hissediyorsa aşkını ilan et
Hayır gitmek en iyisi değil
Heleki birsey demeden gitmek en kötüsü
Cok kötü olur gidersen🚬
#rr
Elinin körünü yap. Git açıl nevar dertmi yani bu? 😅
Aferim evlat iyi yapmışsın da o aşk değil sürekli vakit geçirdiğin için alışkanlık
Bence konuşmalısın belki de her şey iyi olucak? Sonuçta gitsen de kaybediceksin söyleyip olumsuz tepki alsanda. bence söylemek en iyisi.
İnceldigi yerden kopsun bence. Hiç soylemezsen pişman olursun bir gün. Aşk a dusmussun bir kere. Sen söylemesen bile o seni ele verir.
acı cekmek nedır sence? yanında olup uzaktan sevmekmı?
hayır derse bır daha senın olmayacagını bılmek mı?
seni sevebileceğini hıc dusundunmu?
Sevgilisi olduğu halde erkek arkadaşları olan kızlar, sevgilinizin erkek arkadaşınızı neden istemediğini şimdi anlıyomusunuz?
yoksa o sen misin :( bende aynı konumdayım o benden hoşlanıyor sanırım bende ondan hoşlanıyorum söylese aslında kabul ederim ama :( adın ne senin veya sevdiğin kızın adı
Ben değilimdir.
sensindir :( nolur bir ipucu ver nereli olduğunu bari söyle :/ çok seviyorumm
Ben değilimdir. Benim gibi bir durumun yoksa git söyle. Boşu boşuna bekleme.
sensin :( lütfen söyle nerelisin
Gece gece uğraştıma beni. Hem de boş umutlar besleyip kendini yıpratma. Şu an boşu boşuna kürek sallıyorsun. Tahmin ettiğim kişi olmadığımdan emin olabilirsin.
baş harfin i mi
Demiştim boşa umut besleme diye. Değilim.
off yaaa :( çook seviyorum seni iskenderrrr :(
Git söyle o zaman.
Onunla yatacaksın. O sana şapşik diyecek sende ona aşgım çoh acıktım diyeceksin
Gece gece güldürdün. Ta nerelere çektin :)
Eig yap ozaman
Sakın bir şey söylemeden çekip gitme. Belki o da istiyordur ne biliyorsun. Ayrıca neden sarsılsın diğerlerine olan güveni. Öyle saçma şey olur mu
arkadaşlığa ihanet değil sevgi bu daha çok seviyorsun neresi kötü
Aşk gelip gecici birsey oldugu için sıkıntı yapma :D devam
Şimdi hiç okumadım. Erkek adamın yakın arkadaşı da erkek olur. Erkeğe aşıksan ben homofobic bir insanım zaten. Bye
Eaegs. İşin şakası bir yana ne alaka?
Çok düşününce çok saçmalıyor insan demek ki. İşin şakası benden yana hep.
Kankaymis gibi devam et aciklarsan seninle iliskini kesebilir risk alma kaybedebilirsin ama %50 %50 sansin var sen bilirsin karsim
Erkeğim, benimde aynı drumum ama şöyleki eğer gidipte söylersem büyük ihtimal ailesi görüşmemizi yasaklıyac yani elim kolum balı o kadar çok onu düşünüyorum ki artık deliricem
Barutla ateş yanyana gelmez abi. Her defasında kanıtlanıyor. Ama hala barut ve ateş arkadaş olur diye savunma yapıyorlar.
Gercekten asil oldugundan emin misin? Duygularından emin misin?
Insan hayatta yaptığı Şeyler için değil yapmadığı Şeyler için pişman olur. söyle Kurtul
Bende o durumdayım ama benimkisi çok farklı 9 Senedir platoniğim bir umudum var
O kadar sürdürmem.
Bence hemen kopma arkadas olarak yaninda ol uzaklasman iyi değil etrafi tilki dolcak bu yonden dusun. Sevdigini belli et karamsar olma
Bu kötü hissettiren bir durum ama acikca konusmalisin kendi kendine kurmak daha büyük ihanet olur
olm sizin derdiniz ne anlamıyom millet konuşamadığı kıza yazılamaz bu konuştuğu kıza yazılamıyo
Bence söyle belki çok mutlu olacaksınız denemeye değer bence
ne demişler kadından ve erkekden arkadaş olmaz bu kanıtlanmış bir durum
Çevremde nice yakın arkadaş olan çiftler var, şimdi evliler.
Senin ki yine iyi, ya ben ne yaptım en yakın arkadaşımın sevgilisine aşık oldum çok kötü bir duygu :(
Gitmek en iyisi değil bence. Ya sevdiğini söylemelisin, ya da onu izlemeli. Yani birlikte vakit geçirmek güzel değil mi sevdiğinle? :) Bir düşün derim..
Baş başa çok vakit geçiriyoruz. Fakat vakit geçirdikçe karmaşa artıyor.
Söyle sen rahatla yoksa iki türlü de üzülen sen olabilirsin ama kaybetme ihtimalinde var bunu göz önünde bulundur
bir abimin lafını söyleyip burayı sonlandıracağım erkekle erkeğin şakası dövüş kızla erkeğin şakası zikişle bitermiş
Ya detayi okumadim, bahane kabul etmez aşk git tut elinden.
Kanka bir cocuk var tam senlik diye muhabbete gir
Boku yedin arkadaş kalalım ben sana hiç o gözle bakmadım falan filan muhabbeti döner.
Ask dediğin şeyin siniri değildir arkadaslik git konuş inşallah hayirlisi olur
yazdıklarını kopyala ona gönder, biraz geniş mezhepli olun ya, aşık olman suç değil elinde de değil
Arkadaşın olan birinden hoşlanmak neden arkadaşlığına ihanet olsun ki?
içinde patlayacağına... de patlasın..
demek istiyorum ama olumsuz cevap alma ihtimaline karşı psikolojik olarak gardını al. ;)
bence ondan uzaklaş kardeşim yoksa daha kötü acı çeekrsin paramparça olursun ben yaşadım çok kötü bişey :(
her türlü biticek olumsuz olsada itiraf etmesende yani bitmesini göze aldıysa söle gitsin amaan nolcak dünyanın sonumu sevmiyosa kendi biliü
Seviyorsan aç konuş pepsi reklamında da diyor ya 😊😊🙈
gitmek bir çözüm değil bence açık açık söyle aynısı benimde başıma gelmiştii
söylemezsen yarın bir başkasıyla görür ruh hastası olur çıkarsın
şimdiden söyle
Keşke diye ömür boyu takıntı yapma kafana, tut elini duygularını anlat kıza.
Ya kizi alacaksin ya da cekip gideceksin. Bence en iyisi gitmek. Yine de sen bilirsin
insanların duyguları bian olsun değişebilir bence biraz zaman geçsin
Git bence... Niye gittin derse söylersin.. Kal derse sıkıntı yok.. ya da *iktir git de diyebilir😜
yakın arkadaşına aşık olmak normal bence duygularını söylemelisin
unutamıyosan yavaştan kalbini kazanmaya başla ama çok yavaş
Seviyorsan git konuş bence s s
aranızdan su geçmez ise git eğer kanka ayağına takılıyosanız sevdiğini söle
hayır ona duygularını söyle sonra pişman olursun
Bir arkadaşını kaybedeceksin hep öyle olur.
söyle bence. ya o da seni seviyorsa?