Bütün katılımcı arkadaşlara +1... :)
İnsanlara olan güvenini kaybetmiş bir kişiyi yeniden aşka inandırmak mümkün müdür <3 ?
Bütün katılımcı arkadaşlara +1... :)
Ablacım öncelikle merhabalar bir görüş bırakıyım dedim sorunu gördüm de :)
Yeniden sevdirmek yeniden aşka inandırmak mümkün mü diye sormuşsun.
İnsan dediğimiz nesne sevmeden yaşayamaz aslında hiç bitmemiştir ki aşkı örneğin;kedi köpek besler onlarda arar mutluğu bazıları benim gibi delidir gökyüzünde arar mutluluğu aşk dediğimiz şey bir şekil devam eder zaten orada sıkıntı yok yeni birine aşk etten kemikten bir insana aşk diyorsun işte mevzu orada çok derin oldu bile
Yeniden aşık etmek veya aşık olmak zor olsa da vede imkansız gibi görünsede imkansız değildir aşk bir zaman sonra lazım oluyor biraz argo olacak ama aşk acısı bile çok iyi bir şey yeri gelir sevilmek veya sevmek güzel bir şey ya birine bağlı kalmayalım şizofren gibi o sana yavşaklık hainlik ettiyse mesela diğerleri de öyle diyip kör kör bakmayalım...
BU DÜNYA'DA GÜZEL YAŞAMAK İSTİYORSAN EĞER DOĞRU İNSANI BULANA KADAR SAVAŞ KALBİN SADECE ACIDI VE KANADI BİR DÖNEM NEDEN BİR ŞANS DAHA VERMİYORSUN Kİ KENDİNE SEVMEK VE SEVİLMEK GÜZEL ŞEYLER...
şu şarkıyı bırakıp terk edeyim görüşü
Hayat sevince güzel iyi dinlemeler...
Aşk kavramını, sevgi kavramını onun için yeniden tanımlanmasını sağlamakla mümkün. Aşka dair farklı boyut. Aradığının ne olduğunu, her ne kadar bu arayışta bazı dilekler ve beklentiler oldukça masumane gözüküp, kulağa hoş gelse de, neden sonuç ilişkisi kapsamında ele alıp yavaş yavaş sindire sindire bu durumda ki kişiye işlemek yöntemlerden birisi. Aslında problem olarak gözüken konunun doğru nedenlendirmelere dayandıralamadığı için problem halinde hayatımıza eşlik ettiğinin farkına vardırıp yeniden tazelenmiş bir şekilde ayağa kaldırıp yola devam etmesini sağlamak mümkün. Tabi dışarıdan alınacak destek için her insan hazır değil o ayrı konu. Ya aşk acıları olmasaydı halimiz nice olurdu bunu bilmek lazım. Bu acılar ki olgunluk evresine katkı sağlayıp insanın kendi başına yeniden ayağa kalkmasını sağlıyor. Destek sadece süreci hızlandırıyor. En sağlamı kendisinin bazı konuları keşfetmesi. Bu tür dönemlerde bunun için ideal.
Kaybetmesi çok kolay fakat kazanması oldukça zor
Bu kırgınlıklar genelde hep en sevdiklerimizden gelir, yüreğimizin orta yerine oturur.
Ama sonuçta hepimiz insanız herkes bir şansı hak ediyor, hak etmeli !!!
Hatalarda bizim için, yanlışlarda yapacak bir şey yok.
Sadece sağlıklı düşünmek gerekiyor.
Ölümlü dünyada olduğumuzu unutmayıp, kalp kırmanın ne anlamı var?
Daha ne kadar yaşayacağız biliyor muyuz?
Güzel gözlüm o kadar haklısın ki bizler daha fazla duygusal yaklaşıyoruz bu olaylara daha fazla cesuruz belki çok çok güzel bir yorum getirmişsin yüreğine sağlık bir tanem çok teşekkür ederim... <3 :) <3
Rica ederim prensesim... <3 :)
Kesinlikle öyle lakin mantığı duygularının önüne geçmiş biri için yeniden aşka tutunmak bazen zor gelir...
O yüzden biri gerçekten çok sever ona inanılması bekler diğeri mantığının kurbanı olur hissizleşir, duyguları, onun adına yapılan fedakarlıkları görmezden gelir işte bu sevene en büyük acıyı verir...
Eyll'in dusunceleri bana yakin geliyor hep. Katiliyorum tamamen sana.
@unhappy20ben Teşekkürler
Ben de tsk ederim
Rica ederim güzelliğim... <3
Zannetmiyorum, çünkü güven en güçlü bağlardan biridir. Bir defa güvenin gidince bir ihtimal yine güvenebilirsin fakat ikincisinde artık herkesin aynı olduğuna kanaat getirirsin. Bu senin elinde olan birşey olmaz, mantığın kalbini yenmeye başlar ve kimseye güvenin güveni geçtim inancın kalmaz. Aşk yaşanır yine ama hep bir şüphe içersinde yaşanır ve buda tam bir "aşk" olmaz. 😊
Ne kadar güzel özetledin böyle çok teşekkür ederim... :)
Rica ederim... :)
Cevap
43Cevap
Şimdi bana öyle birşeyler söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır..
Aslında kimse olmayacak zanneder bundan sonrası. Çünkü insanın karşısına çıkmıyordur inandıracak birisi.
Öyle birisi çıkar ki karşına, özür dilersin bu düşüncelerin için ileride hayata. Karşına çıkar insallah.
Aşk yoktur, ta ki bulana kadar..
gelen gıden matık atsın o kışı yınede güven ve umut beslesın.. bu ınsanın suphecı yaklaşmasından daha doğal bırsey olmaz mutlak güven sonsuz sabır ve avuç ıcı kadar şefkatle o ınsan pervane olabılır yınede.. bı suru ıt bozar gıder bır yıgıt gelır duzeltır herseyı
Guven kolay elde edilebilecek bir sey degil zanimca. İliskilerde bu ilk baslarda zor olsada hemen guven duymaya başlariz. Ben insanin doğasi gereği güven duyabilecek yapida olduğuna inanmiyorum. Aileniz disinda kan bağiniz olmayan hiç bir insana kaldi ki eşi dahi olsa belli bir guven araliğinda olarak durmasi düşünmesi en ideali. Gerisi tiraş.
Umarım mümkündür. Bir ömür güvenmeden, ait olmadan, sahip olmadan geçmesin. :)
Ne güzel temenni ettin değerli Admin'im umarım diyorum bende bilinmezler içinde... :)
Tebrik ve teşekkürlerimi bir arada gönderiyorum size unvanınız hayırlı olsun... :)
Rica ederim... :)
zor arkadaşım o kişi ne olursa olsun eski kırıkları hatırlar yaraları bunu atlatması uzun zaman alır aşık olur ama güvenemez istesede istemesede aklında şüphe kalır buda ölemi bana aynı şeyleri yaşatcakmı düşüncesi kemirir içini...
kaza yapma ihtimali var diye araca binmemezlik eder misin yoksa tedbirini mi alırsın?
İmkansız değil ama zor. Ama o güveni hak ettiğini anladığında tamamiyle sırtını dönebilir.
Kırılan kalpten parçalar düşe düşe kalp kalmaz. Kalp olmayınca aşk olmaz. Anca beyin. Mantık olan yerde çıkar aranır. Yine güven gerekir.
Aşık olmak zordur
zor
ama imkansız degil biraz sabir biraz emek biraz özveri lazım
ama sen onu yeniden hayata inandirirsin o gider başkası ile bunu yaşar
bu riskte var tabi
başıma gelen budur :)
Buna tam olarak güvensizlik ya da kaybedilen aşk diyemeyiz sadece onun kadar kimseyi sevemeyeceğine inanır bilmiyorum aşkı tam anlamı ile yaşadınız mı ama zordur gerçekten bunu atlatmak.
Ister istemez bir gün yine birine guveniyorsun bence.
Güvenmeden yaşayamıyor insan öyle değil mi? :)
Aynen. Olmuyor. Insan tutuncak dal arıyor kendine. :))
Haklısın canım öyle görüş için teşekkür ederim... :)
Yol üzerinde denk gelen gereksiz çakıl taslari üzerinde çok durmamak gerek ;)
Tabiki yeni, yeniden aşık olunabilir <3
upsss güzel soru o kişinin ancak kalbine dokunmayı becerirseniz onunda sizi sevmesi gerek tabi ama kalbi kırık insanlar iyidir korkmayın onlardan incindikleri için incitmezler.
Insanlara guvenini kaybetmis bir insan birak aşka inandirmayi yasama baglanamaz o yuzdendir ki hala yasayabiliyorsan bir umut var demektir. :)))
güvenilir misiniz ki güvenilir insan arıyorsunuz önce hak etmek lazım bence
"Ne istediğini bilen biri" için güvenilir olabilmek kolaydır asıl mesele verdiğimiz güveni hak eden birilerinin doğru kişi olup olmadığıdır...
İnsan hak ettiğini ister, hak etmedikleri için kendini yormaz, yıpratmaz tıpkı senin gibi düşünür ben bu açıdan level 2'deyim Şirin bey...
Görüş için teşekkür ederim...
bence psikolojik olgunluğa erişmesi lazım insanları birçoğu bundan mahrum o yüzden pek çok şeyi anlayamıyorlar sorun da bu zaten psikolojik olgunluğa erişmemiş bir sevgili ile asla mutlu olamazsınız
Olabilir ama öncelikle gerçekten yürekten inanıp, güven duyacağı kişiyi bulabilmek mesele.
Başaran varsa yorumuma taktiği yanıtlarsa sevinirim 🖐🏼
Insanlara guvenmedigini soylemesi guvenmedigi anlamina gelmez.
O triplerdeki biriyle uğraşamazdım ben valla.
Tutunacaksa kendi tutunsun.
Bacim, daha once asik oldugunu sanmissa evet.
Daha once asik olmussa hayir...
Zaten benim insanlara inancım güvencim kalmadı diyen insan, gel beni inandır diyordur. :)
Ate-İst olanı Allaha inandırmak mümkünse aşka sırtını döneni aşka inandırmakta mümkün ;)
Inandirmak cok zor olur... Birde beni takip ediyodunuz cikmissiniz yanlis bisey mi yaptim? Mesaj atip duruyodum o biktirdi heralde :) Neyse zaten 4-5 gun sonra hesabimi kapatiyorum :)
Kendisi istediğinde ve iyileştiğinde tutunabilir. Dışardan bir etki hiç bir işe yaramaz.
Ask nelere sebebtir bilmezmisin?
Insanin atomunu bile deyistirir
Kaldiki gecmisteki duygularda nedir ki
Gerçekten istedikten sonra olmayacak birşey yok bence. Yeter ki, insan dürüst olarak kendini ve karşındakini kandırmadan samimi duygularla istesin. Mutlaka karşılığını alacaktır.
soruda anlatırken kendimi gördüm ne çok ortak özelliğimiz varmış tuhaf
Umarım herkes aradığı/beklediği gerçek aşkı bulur. :)
Aynı acıyı yaşamış başka bir insanla karşılaşırsa belki
zor ama imkansız değil.
kimi zaman inanasım geliyo sonra geçiyo
Tutunsada ayni olmuyor ya eskilerin yaptigini ya buda yaparsa diye takiyosun tat almiyosun kalsin almayalim
ben tekrar inanayım dedim yine yıprandım bir daha davosa gidenin a*k.
Ask cikarsa karisisina kimsenin inandirmasina gerek kalmaz
bilmiyorum denemek lazım bırısı bana asktan bahsettıgınde
bundan sonra bana salıklı dogurgan lazım derım
hayat yolumuza bakacaz
Bence zor çünkü insanlara olan güvenini kaybedince hiç kimseye inanmaz.
Mümkün olabilir, lakin platonik aşk acısı çekip reddedilen bir insanı artık asla inandıramazsınız, aşkı istemeyen en büyük kişilerdir onlar.
Sadece başlamaya ikna et ve samimiyetle sev... Gerisi gelir. Kimse ömür boyu aşka kesemez.
Güven kazanmak mi istiyorsun miss-perfect?
Evet ne yapmam gerekiyor?
Yalnızca sevgini goster, tatli gulumseme ve sozler.. Tartismaniz da bile kotu olma. Su an bunlar hatirladigim.
Mumkun ama cok cok cok zordur
Bunun için ne yapmamız gerekir peki bu konu hakkında bir fikrin var mı?
Seveceksin gercekten sevildigine inanirsa tamamdir ama zamanla olur bu
Zaman, sabır ve mücadele şart diyorsun yani çok teşekkür ederim...
Evet sart bende aska yeniden inanmayi bekledigim icin rahatlikla diyebiliyorum bunlari ben tsk ederim
Umarım inancına değecek ve hak edecek biri olur hayatında rica ederim...
İroni olacak ama inanmiyorum oyle biri olacagina yinede iyi dusuncelerin icin sagol
@-Eyll- anlamiyor olmayi o kadar isterdim ki
İnanırsa ekime inanmazsa da kendisi bilir.
:) İyiydi bu... :)
Estağfirullah sizde çok daha fazlası var... :)
Sadece zaman ilaçtır.
Ins mümkündür bende aynı durumdayım
Guven tartisilir ama sevdin mi daha guzel seversin
O kişiyi hayata döndermek sizin elinizde.
Mümkündür. Biraz zorlamak gerek sadece.
Doğru insan herkesi herseye inandirir
İnsanları kandırmak çok basit
hayır ben mesela inanmıyorum
eskisi kadar kolay inanmayacaktır.
Mümkün olabilir de ben uğraşamam.
Ben artik kimseye guvenmiyorum
İnsan uslanmaz mümkündür
Cok zor kendimden biliorm 😹
Sanmıyorum
Cok zor
Tutunur ama zordur
mümkündür
çookk zoorrr.
Mümkündür
Mümkün değildir.
ben inanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar