Neden kimseyle çıkamıyorum? Neden hoşlandığım erkekler benden hoşlanmıyor?

Güzelim, başarılıyım, düzgün karakterli bir insanım. Çevremdeki herkes bunları söylüyor. Ama neden çevremdeki erkekler bana değilde karakteri kötü insanlara bakıyor onlarla çıkıyor gerçekten çok merak ediyorum. Sessiz sakin, yerine göre oturmasını kalkmasını bilen biriyim. Ama hoşlandığım erkeklerin hiçbiri benden hoşlanmadı. Ya da hoşlandı açılmadı bilmiyorum. Benden hoşlandığını hissettiğim erkekler; sürekli benle uğraşıyor, uğraşıyordan kastım bana takılıyolar, bana bakıyor uzun süre, bendeki değişikliği farkediyor, arada bazen iltifat ediyor, falan ama açılmıyorlar ya da ben fazla anlam yukluyorum. Lütfen ciddi yorumla yapın.
Neden kimseyle çıkamıyorum? Neden hoşlandığım erkekler benden hoşlanmıyor?
Cevapla