Öncelikle Herkese Merhaba;
Ben 24 Yaşında Bir Endüstri Mühendisiyim. Erkek Arkadaşımda 28 Yaşında Elektrik Elektronik Mühendisi. 3yıldır bilikteyiz. Ciddi düşünüyoruz. Onun ailesi beni tanıyor ve seviyor. Benimde annem biliyor. Ben izmitte yaşıyorum ve orada çalışıyorum. Erkek Arkadaşımda Üsküdar da yaşıyor ve işi de orada. Bu haftasonu bulultuğumzda ilerde oturacağımız eve baktık. Üsküdarda 2+1 ev. Aslında ev güzel içini yaptırıyorlar onlar şu an ben evi beğendım ama apartmanı begenmedim. Çünkü ev Bodrum Katta :( Onun hevesini kırmamak için beğendim ama ev bodrum kat dedim o da 2 3 yıl oturur başka eve çıkarz dedi. Sorun şu ki oturacağımz ev Üskidar da benim iş yerim İzmitte. Erkek Arkadaşım evlenirken oradan çıkacaksın ben çalışmanı istemiyorum orada dedi. Bu yüzden 2 gündür kavgalıyız:( Ben çalışmak istiyorum. Dediki bana ben kavga çıkarınca evlenirken oradan çık sana buradan bir iş buluruz en fazla 1 2 ay evde olursun sonra buluruz dedi. Ama ben onu biliyorum o şimdi öyle diyor ilerde iş bulamadık evde otur dicek:( napcam ben yardım edin. Oturacağım evi beğenmedim ama hevesi kırılmasın diye söyleyemedim. Hemde bu da yetmezmiş gibi işimden ayırlmak istemiyorum :( ben ekonomik özgürlüğümün olmasını istiyorum kendi ayalarım üzerinde durmak istiyorum:( yardım edin nolur 2 gündür ağlıyorum napcamı bilmiyorum
Ben 24 Yaşında Bir Endüstri Mühendisiyim. Erkek Arkadaşımda 28 Yaşında Elektrik Elektronik Mühendisi. 3yıldır bilikteyiz. Ciddi düşünüyoruz. Onun ailesi beni tanıyor ve seviyor. Benimde annem biliyor. Ben izmitte yaşıyorum ve orada çalışıyorum. Erkek Arkadaşımda Üsküdar da yaşıyor ve işi de orada. Bu haftasonu bulultuğumzda ilerde oturacağımız eve baktık. Üsküdarda 2+1 ev. Aslında ev güzel içini yaptırıyorlar onlar şu an ben evi beğendım ama apartmanı begenmedim. Çünkü ev Bodrum Katta :( Onun hevesini kırmamak için beğendim ama ev bodrum kat dedim o da 2 3 yıl oturur başka eve çıkarz dedi. Sorun şu ki oturacağımz ev Üskidar da benim iş yerim İzmitte. Erkek Arkadaşım evlenirken oradan çıkacaksın ben çalışmanı istemiyorum orada dedi. Bu yüzden 2 gündür kavgalıyız:( Ben çalışmak istiyorum. Dediki bana ben kavga çıkarınca evlenirken oradan çık sana buradan bir iş buluruz en fazla 1 2 ay evde olursun sonra buluruz dedi. Ama ben onu biliyorum o şimdi öyle diyor ilerde iş bulamadık evde otur dicek:( napcam ben yardım edin. Oturacağım evi beğenmedim ama hevesi kırılmasın diye söyleyemedim. Hemde bu da yetmezmiş gibi işimden ayırlmak istemiyorum :( ben ekonomik özgürlüğümün olmasını istiyorum kendi ayalarım üzerinde durmak istiyorum:( yardım edin nolur 2 gündür ağlıyorum napcamı bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar