Çok zorlanıyorum kötüyüm ama aglayamiyorum bile o hayatımda karsilastigim en kötü insan? ?

2 aydır benimle sevgili beraber her gün görüntülü konusuyoruz bulusuyorz dün kendi telefonundan beni aradi eski sevgilisi açtı onunla bulusmus ve bana hayatına bak devam et biz beraberiz dediler 2 gün öncesinde bana şiir yazmış 1 gün öncesinde aynı gün için buluşma planı yapmistik oysa:( anlam veremiyorum insanlara evlilikten konusuyordu annesi ablaları ile tanstrmisti benm annemi bir kez aramsti bn böyle bir adamım bana kanmasaydin dedi telefonda kız arkadaşı tehdit etti bir daha arardiginda seni acarsan açık fotograflarini yayarim diye :( elimi kotumu baglayip beni bir yuksekten ittiler sanki çok mutsuz hssediorm ve ben bu kadr kötü ve karaktersiz insanlar tanimamistim :((
Çok zorlanıyorum kötüyüm ama aglayamiyorum bile o hayatımda karsilastigim en kötü insan? ?
Cevapla