Evli bir erkekle bırlıkteyim. Bu çıkmaz sokak gibi birşey.. sizin bu konu hakkında düşünceleriniz?

Benden 17 yaş büyük evli bir erkekle birlikteyim. Yaş kesinlikle sorun değil çünkü çok mutluyum onunla ilişkimizdr evliliği dışında hiçbir pürüz yok ve çok seviyorum onu. Ondan da sürekli beni sevdiğine dair sözler duyuyorum ve sevgisine inanmamak mümkün değil çünkü anlatamayacagim kadar ilgili ve sevgi dolu bana karşı ki benim için aldığı riskleri de göz ardı edemem. Ama karısından ayrılamayacagini söylüyor çünkü karısının babası 2 yıl önce vefat etmiş ve eşine sığınmış. Onu bırakırsa kendini affedemezmis. Peki ben ne olacağım sorusu a gelince cevap veremiyor. Bu gerçekten çıkmaz bir sokak. Ne yapacağımi bilmiyorum ama canım derinlerden acıyor. Bu çaresizlik yüzünden birbirimize sarılıp ağladığımız olmuştur.. Özellikle benimle aynı durumda olan arkadaşlarim sizin düşüncelerinizi ve goruslerinizi merak ediyorum lütfen paylaşın benimle.
Evli bir erkekle bırlıkteyim. Bu çıkmaz sokak gibi birşey.. sizin bu konu hakkında düşünceleriniz?
Cevapla