Bütün güzel kızlar kapılmış. Biz taş mı yiyelim?

Arkadas memleketteki bütün güzel, zeki, karakterli kızlar kapılmıs antep fıstıgı hesabı.

Bize kuru yemis tabagındaki fıstıklar, tuzlar, leblebiler kalmıs mk. Çirkinler, bakımsızlar, trip atanlar, kaprisliler, kezbanlar vsvs.

Aglamak istiyorum. Bütün paramı at yarısında kaybetmis kadar üzgünüm şu an.

Demirin tuncuna, kızların kezbanına kalmadık mı sizce de?
Güncellemeler
+1 yıl
Kuruyemisin dibinde kalan kızların bulusma noktası bu site mi? Niye herkes burada toplandı yahu.

O güzel kızlar o güzel atlara binip gittiler

Kızın kezbanına, atın topalına kaldık :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ahaha butun kezbanlar ustune alinmis. Yahsi mesaj atanlarin alayi kezban. Duzgun mesaj atanlar canimsiniz. Siz evde kalmazsiniz. Ama digerleri dusmanimin basina gelmesin.
Bütün güzel kızlar kapılmış. Biz taş mı yiyelim?
Cevapla