O güzel kızlar o güzel atlara binip gittiler
Kızın kezbanına, atın topalına kaldık :(
Bence bu şekilde düşünmen doğru değil karşına ne zaman kim çıkıcağı belli olmaz ayrıca sevgi aşk kelimesi güzellikten ibaret değildir bir kişiyi sevmek ya da onunla çıkmak için onun mükemmel olmasına gerek yok ki şöyle bir şeyde var tek taraflı düşünme ve çevreye bir bak her şeyden önce kendinide sorgulamanı tavsiye ederim bu dünyada kimsenin mükemmel olmasına gerek yok insaları bu şekilde yargılamamanı tavsiye ederim.
Hani o kuruyemiş tabaginda hepsi bitti zannederken leblebilerin arasinda daha önce bakıpta farkedemedigin minnak bir fıstık görürsün o mutluluk var ya belki onu yasarsin daha dikkatli bakman gerekiyor olabilir asdffs
Sanırım sana aşık oluyorum
Mantıklı
O kezban dediğin kızlar sana bakmaz dostum sen bu kafayla fazla yaşamazsın zaten.
Sana elinle mutluluklar dilerim ç...
Kardeş evriminin birinci aşamasını tamamla öyle gel. Al muz
Al şeftali 🍑
Cevap
2Cevap
Diğer kızlara Kezban çirkin vs. Dediğin için hakediyorsun bence
Ne alaka sevgilileri var sada güzel kızların dönem dönem olmuyo
Umudumuz o.
Onabakarsan genelde bu kızın sevgilisi olmaz dediklerin hep senelerdir sevgilisi oluyo
Bazıları çürük elma seviyor diye banane
Diğerlerini bilmemde sen hak ediyorsun basına gelenleri
belki de seni atlatmak için sevgilim var diyolardır
O kızları asagilarsan ömür boyu yalnız kalacaksın. Aşağılama milleti onlar da insan.
Bence sen bu sonu çoktan haketmişssin..
evet (sewim var zaaaa)
Sensin kezban
Kezban olduguna gore ustune alinmissin. Kiyamam
Ahaha guldurdun 😀
Ahaha ne komik soru
haliniz yaman.
umudunu kaybetme :D
Adın ney senin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar