Kız arkadaşımı çok seviyorum ve onsuz bir hayat düşünemiyorum?

rumancek123
Merhaba arkadaşlar kız arkadaşımla 8 aylık bir ilişkim var. Onu çok seviyorum, kaybetmek istemiyorum. Sanki ayrılacakmış gibi bir düşünce var kafamda. Yiyip bitiriyor beni. Bu nasıl başladı diye sorarsanız. Geçen hafta vizelerim bitti eve döndüm, eve gittiğim anda içime bir sıkıntı girdi. Anne babamı gördüm ve aklıma onların yaşlandığı ve öleceği aklıma geldi.Çok üzüldüm o duruma. İşte gün öyle geçti iç sıkıntısıyla. Ertesi gün uyandığımda o anne babamın öleceği düşüncesinin aklımdan uçup gittiğini farkettim. Onun yerine kız arkadaşımı sanki gerçekten sevmiyorum gibi bir düşünce geldi. Ama tam aksi çok seviyorum onu. bir bebek gördüğümde ikimizin ilerde öyle bir bebeği olacağını hayal ediyordum. İşte her neyse 4 gün kaldım evde ama her zaman yoktu bu düşünce yalnız kaldığımda aklıma geliyordu. Zaten 4 gün boyunca yalnızdım, arkadaşlarım okullarındaydılar. Sadece bir gün kahveye gittim. Aklıma gelmedi o düşünce normaldim yani her zaman ki gibi.4 günün sonunda tekrar okuduğum şehre döndüm. Otobüste falan hiç öyle bir düşünce yoktu. Eve gittim arkadaşım eşyalarını topluyodu o da gidecekti çünkü evine. Ben çıktım kız arkadaşımla buluştum. komedi filmine. Ama kalbim sürekli sıkışıyor. Resmen biri avcuna almış kalbimi sıkıyor gibi. İşte eve geldim akşam sonra evde kimse yok yine yalnızım.3 4 gündür geceleri evde yalnızım. Kimseyle konuşmak istemiyorum yemek yiyemiyorum. Hiç bir şey yapasım yok. Mesela çok güldüğüm bir videoya artık gülemiyorum. Ben de kız arkadaşımla paylaşmaya karar verdim bendeki bu durumu.Çok şaşırdı. Ağladı ben de ağladım tabii. İlk kez annem hariç karşı cinsten birinin önünde hüngür hüngür ağladım. Ama onu kaybetmek istemiyorum çok seviyorum. Sanırım yalnız kaldğım için depresyona girdim.Çünkü daha önce hiç yalnız kalmamıştım. Hep insanlar olurdu etrafımda. Arkadaşlarım da cuma günü gelecekler içimde onlar geldiğinde düzeleceğim gibi bir his var. Bugünde beraberdik kız arkadaşımla gayet iyiydim. Sizin yorumlarınız neler. Şimdiden teşekkürler.
Güncellemeler:
+1 yıl
arkadaşlar yorum yapaabilcek birileri var mı?
Kız arkadaşımı çok seviyorum ve onsuz bir hayat düşünemiyorum?
0
1
Görüşünü yaz