Keşke beni çok seven bir sevgilim olsaydı herşey çok daha iyi olurdu 😢?

Yanlızım, mutsuzum , depresyonda değilim ama devamlı ağlamaklı bir haldeyim ailemi kendime yakın hissetmiyorum yakın arkadaşım hiç yok, yakışıklı ve bana mutluluk verebilecek öyle biri olsa tüm sevgimi verebilecek haldeyim şu an benim gibi olan varmı? Sitedeki otuz yetmiş yaşındaki abazalar atlamasın lütfen en fazla 19 yaş olursa iyi olur.
Keşke beni çok seven bir sevgilim olsaydı herşey çok daha iyi olurdu 😢?
Cevapla