AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
208Cevap
Eskidenmis o aşklar şimdi bol laf az icraat. 2 günde canım aşkım süslü laflar 3. Gün skt git modu
sana katılıyorum. hiç kimseye güvenmeye gelmiyo
@barış_arduç katil bana hayatını yasa :))
:) ;)
@barış_arduç neden nick pembe isim barış ama anlamadım
pink olmasının sebebi kzm. barış olmasıda barış arduç fanı olduğum için.
@barış_arduç mesajım geldi mi
ewtt
Henüz kendi canimdan vazgecicek kadar sevmedim. Okadar sevmenin de saglikli oldugunu düsünmüyorum
Allah cc ise olurum hazırım zaten Allah cc yolunda olan müslüman kardeşim içinde ölürüm bakası boştur
Söylediysem evet ama sevmiyorsam sylememde syleyenler polat alemdar olup ölüm mölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım :)
Ben onun için herşeyi yaparım :(((( böbreğimide veririm kalbimide canımıda :( ama o bana tırnağını bile vermez
senin için ölürüm diyenler her gün burada acaba kavga ettigim sevgilimne mesaj atsammı diye geziniyorlar şimdi kimse yalandan atar yapmasın iki tusa basamayanlar :)
dramatize etmiyelim şimdi. bu canın sahibi var. pazarlık söz konusu bile olamaz ama çabalamamak sevdiğim mutluysa bende mutluyum düşüncesinde olmak gerekir...
Ölmem herhaldw ecel diyelim hmm 😕 bilemedim 🚬
#rr
@Lykia19
Ahahaha
dün bizim için ölenler bu gün kim blir kim için canını veryodur :D
sevgilimse olmeyi goze almayacak kadar severdim onu ama hayati tehlikede ise alirdim galiba.
alırım tabıkı tabi işnallah oyle bı durumla karsı karsıya kalmayız
can kıymetlıdır bır sevgılı ıcın kımse almaz ne kadar alırım dersede yalan. ama ılgılı kısı eşin cocugun gıbı onem arz eden bırısıyse o zaman alınır...
Genelde lafta oluyor. Zaten istisnalar dışında gerçekten seveni de görmedim.
Gerçekten seviyorsam evet düşünmem bile yeterki seveyim
hayırrrrr göze alırım uygulamaya gelince trintttttttttttttttttt
Evet ölürüm ama bu fedakarlık değil bence bencillik ondan sonra yaşayacağım acıya katlanamam çünkü
iyi akşamlar
Ailemden başka kimse için ölümü göze almam. Kız için öleyim 2-3 yıl sonra başkasıyla evlenip alsın eline çocuğu. Sonra derler b*k yoluna öldü diye
zamanında gözümü kırpmadan ölümü göze alacağım bir or. spu yüzünden aldatılmıştım. bundan sonra uğruna ölümü göze alacağım tek şey ailem
alırım ama almam çünkü ölürsem başkaları bakar ona. o da bakabilir Allah korusun. ee ölmemin ne anlamı kaldı
Neden öleyim aptalmıyım. Değerimi bilseydi zaten buna izin vermezdi. Bir tek Allah için ölürüm. Buna değer. diğerleri hava cciva.
Gerçekten birisi icin ölücek. Kadar seviyorsan bunu sözle söylemezsin cunku zaten biliyordur.
Sevdiğin icin olunebilir
Eğer gerçekten seviyosam ve eğer zor bir durumdaysa evet alırdım.
Bu Dünyada Sadece Annem için ölümü göze alırım.. başka hiç kimse Değmez buna.. geçiniz efendim..
gercek sevdigim biri cikarsa karsima ölümü düsünmeden göze alirim
Ölüm son değil başlangıç
Keyfe keder gidipte Allahın verdiği canı heder etmem
Kızım için canlı canlı derimi yüzseler gram gözümü kırpmam.
ben ölürdüm gözümü dahi kırpmadan kılım kıpırdamadan ölürdüm
Aldkm şu an oluyum mk bura tahyali koy no ucyuzbesyuz
Hayır saçma buluyorumda onu
Ben ölmem, ölürsem ya başkasına yâr olursa?
Sevdigim kiz icin olumu goze almazdim, allahin verdigi cana ne hakla kiyayim.
Senin için ölürüm diyenler. Önce bir kendiniz için ölün kendiniz için birşeyler yapın...
Gerçekten sevdiğim insanlar ailem. Onlar için ölümü göze almam direk ölürüm.
ölmekten hic korkmuyorum. o anı hayal edince biraz zorlansam da oyle bir riski goze alırım. belki daha cok korktugum bisey olsa yapmazdım ama
Sevgilim için neden öleyim cesedimin ona ne faydası var önemli olan yaşamak dahada sevdirmek mutlu etmek
kızlar bu sorudan sonra şok iptal yorum atmama kararı aldılar toplucak :D evet göze alırdım erkek sevince işler değişir
Onun için hep lafta oldu ama ben gerçekten ölürüm. Hayat ışte ...
Oglum için. ölürüm gözümü bile kırpmam. Vatanım. için ölürüm biran bile düşünmem
Senin icin ölürüm demiyorum,
Senin icin ölümü göze alirim diyorum..
Ben ölecek kadar güvenirim de sevgime. Ölecek adam kalmamış malesef herkes çıkar peşinde. Ölünen aşklar leyla ile mecnun zamanında kalmış malesef
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben sevdiğim için yaşamayı göze almışım...
Kişiye göre değişebilir. Ama onun için ölme aksine onun için yasa hayata bağlan. ölünce hc birşey değişmiyor giden geri gelmiyor 1hafta aniliyorsun sonra senden eser yok :)
AAlmam kimse bnden kıymetli değil. diyene de inanmam
ben niye ölücem o ölsün yalandan ölürüm deyip salaklıgın gereği yok
ölümü göze alacak kadar seversem ölümü göze alırım.
Ölüm ölüm dediğin nedir gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım
Alırım Karşılıklıysa...
Karşılıklı Olmasada Ben Hazırım.
Gerçekten seven bulmak zor bu devirde...
O yüzden evet genelde sadece lafta kalıyor !
gerçekten sevdiğim biriyse ve ona verdiğim değeri kendime ve ona kanıtladıysam evet
hee onun yerine ben öleyim de benim yerime daha sonra başkasını bulsun... adalet mi bu...
Ölmem. Kimse için birşey yapmaya gerek yok.
Saygılar...
Bu ancak kan bağına sahip olduklarım için olur. Anne ya da baba. Onları da gerçekten seviyorum.
Bilmiyorum da şimdi düşününce ben öldükten sonra o başkasıyla olcak neden öleyim ki? :D
biriyle çıkıp ayrılmadan önce evet derdim ama artık sevgili olursam asla bida o hataya düşmem canımı vermem!!! ama evli olduğum kadın kimse onun için veririm tabiki
verirdim , ama Allah öyle bir durumla karsılastırmasın , ölüm ya da ayrılık olmASIN
Ölüm kolay yol. İnsanlar zormuş gibi nitelendiriyor ama yaşamak daha zor be...
ölüm hak'dır ama hak ettiren rab'dır bundan ötesi yalandır...
bu söz bana aittir :) alıntı deyil...
bir gün çocuğum onursa sadece onun için ölürüm. Onun dışında kimse uğruna ölmem
dün sensız nefes alamam dıyenler bugun baska kollarda nefes nefese bu soz geldı aklıma
yok bir ölüm tehlikesi warsa onu atarım tehlikeye. ben kazık çakıcam dünyaya