Face profil fotosu.. şirine ( çizgifilm) olan kız hakkında ne düşünürsünüz?



Lösemi çocuklar için bir etkinlik var idi ve bununla alakalı ben dahi herkes koymuş idi ve bende bu sebepten olduğunu düşünürüm.
Biraz pozitif düşünmek şart
Sirinler filmi mulkiyetin ortak oldugu komununizmi temsil ediyosa sirine de koydeki tek kiz olduguna gore eheheh 😂
Espirili, baskalarinin goruslerini kafaya takmiyan, kendini begendirme cabasi olmuyan biri sanardim
Neşeli bir kız, içinde hala küçük bir çocuk var. Çünkü bende öyleyim :D
Cevap
22Cevap
burada öyle biri vardı Hatayda yaşıyordu umarım iyidir
Bunu yayın arkadaşlar.
Aşk yaşıyorlar
@haskafkas bilmem sana sormak lazım orasını
@haskafkas Gize Sfenksini hediye edeceğim sana
@haskafkas yeri sen ayarla ya da maketine razı ol
başkası için önemli değilde kaynana adayı görürse hiç iyi olmaz
Yani birşey düşünmem. Sadece çocuksu mu ne böyle karikatürleri profile koyma fikri?
sirine icin degilde. diger animasyonlu resimlerde var ve hepsini yani resmileri güzel buluyorum
heralde kendini çok şirin hissediğini düşünürüm ya da yaşının 10 ve altında olduğunu düşünürüm :D
şirin bir sempatik tatlı kız derim hayal dünyası var ne güzel derim :)
Çok şirin bir kız şirin çileği toplarken onun ile şirinlemek isterim :)
uslu bir çocuk olursan şirinleri görebilirsin demek istiyordur
Komunist. Erkek bagimlisi.
hayal gücünün dar açılı olduğunu.
Sirinler sevimlidir :) Gunaydin
Hatay da mı yaşıyor sorusu gelir aklıma?
babasının şirin baba oldugunu düşünürüm
Umursamam çocuk der geçerim
Havalı bir kız çocuğu
40 yaşlardaki boşanmış teyze olarak düşünürüm
öyle insanlardan nefret ediyorum
Çirkin
Varlık içinde yokluk çekiyor derim 😀
seviyordur😌
Ozguveni eksik.
kreşe gitmesi şart!
tebrık ederım
Ona özeniyor derim
Ergen diye dusunurum
Çirkin olabilir
Çirkin.
fakedir
çocuksu bence
Zirvede biraksin
Cirkindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar