1 ay konuştuk 5 kere falan buluştuk üzerinden 9 ay geçti hala unutamadım nasıl unuturum?

ilk defa bir kızın beni sevdiğini hissettim bende açık konuşmaya başladım hoşalndığımı falan söyledim öyle birazdaha konuştuk sana ısınamadım. yakışıklısın ama ilişkiye hazır değilsin dedi ayrıldı başka biri ile konuşmaya başladı 1 ay 1,5 aysonra tekrar bana döndü konuştuk bir hafta falan aramızda birşey olmayacağını ima etti bende yazmadım sonra twittedan gönderme falan yapmaya başladı yazmazsan sorumlusu bendeğilim falan gibisinden instegramda beğeni atmaya başladı takip ettmediği halde bende başka biri var olacaksa olsun senle olmayacaksa herkes yoluna dedim bidahada yazmadım yardım edin ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
bir bakin. ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmali. :(
1 ay konuştuk 5 kere falan buluştuk üzerinden 9 ay geçti hala unutamadım nasıl unuturum?
Cevapla