Bana en son senle konuşmak istemiyorum demişti mesaj atsam mi?

Bana en son senle konuşmak istemiyorum demişti birkaç gün önce ne ben ne o hiç mesaj atmadık sonra şu an bir sıkıntısı var sizce mesaj atsam mı yoksa kalsa mi o zaman sinirliydi ama yine de. Sonra arkamdan demez mi bak hiç sormadi diye?
Bana en son senle konuşmak istemiyorum demişti mesaj atsam mi?
Cevapla