Dış "çirkinlik" yüzünden terk edilmek/istenmemek/ıyk denilmek?

siz hiç dış "çirkinliğiniz" yüzünden terk edildiniz mi? ya da terk edilecek seviyelere bile gelmeden istenmediğiniz oldu mu? kilodan, boydan, yüzden ya da bölgesel herhangi bir sorundan? pekii kilodan dolayı istenmeseydiniz ne yapar ne eder fit bir görünüşe kavuşup intikamınızı alıp daha sonra hayatına bakarmıydınız? bahsettiğim kilo 5 10 kilo değil 50 60 kilo?
Dış "çirkinlik" yüzünden terk edilmek/istenmemek/ıyk denilmek?
Cevapla