Sevgilim ikizler burcu, ben ise akrebim. Beni neden hic kiskanmiyor?

Ya ben cok kiskancim (akrepligim batsin) ya da ikizler burcu sevgilim beni kiskanmiyor. Cokmu light anlamadim ki, ne yapsam kiskanmiyor, ben ise asiri derecede kiskancim. Sanki ben onu daha cok seviyormussum gibi de, o beni biraz salliyor gibi geliyor bana? :( Gerce bir 1,5 senedir beraberiz, bitirmeyi denedim, gozumun onunde hickira hickira agladi senden ayrilamam diye, ama yinede beni sevdigini hissetmiyorum :( ne yapiim arkadaslar?
Sevgilim ikizler burcu, ben ise akrebim. Beni neden hic kiskanmiyor?
Cevapla