Sürekli teşekkür ediyor ve mahcup psikolojisine giriyor. Ne yapacağım?

Arkadaşlar erkek arkadaşım sürekli ne yaparsam sarılıyor canım üzülüyorum yapma diyor, yemek yapıyorum teşekkür ediyor , evet etmesi güzel birşey ama kendimi kötü hissediyorum diyor sürekli. Haftasonu beraberdik yanına gittim birşeyler yaptım evi elden bir geçirdim haliyle, masraf yaptın diyip duruyor halbuki ikimize harika yemekler yaptı aksamları :) sürekli teşekkür etti, canım sende yapıyorsun biliyorsun dedikçe unutup devam etmesi yerine bende böyle kötü hissediyorum, içimden gelmese yapmam. Şimdi geri döndüm tekrar teşekkür ederim yazmış sürekli duygusal. Ben de korkmaya basladım acaba mahcupluk duygusuyla uzaklasır mı benden diye?

Erkekler girer misiniz öyle bir moda yoksa :(
Sürekli teşekkür ediyor ve mahcup psikolojisine giriyor. Ne yapacağım?
Cevapla