Arkadaşlar erkek arkadaşım sürekli ne yaparsam sarılıyor canım üzülüyorum yapma diyor, yemek yapıyorum teşekkür ediyor , evet etmesi güzel birşey ama kendimi kötü hissediyorum diyor sürekli. Haftasonu beraberdik yanına gittim birşeyler yaptım evi elden bir geçirdim haliyle, masraf yaptın diyip duruyor halbuki ikimize harika yemekler yaptı aksamları :) sürekli teşekkür etti, canım sende yapıyorsun biliyorsun dedikçe unutup devam etmesi yerine bende böyle kötü hissediyorum, içimden gelmese yapmam. Şimdi geri döndüm tekrar teşekkür ederim yazmış sürekli duygusal. Ben de korkmaya basladım acaba mahcupluk duygusuyla uzaklasır mı benden diye?
Erkekler girer misiniz öyle bir moda yoksa :(
Erkekler girer misiniz öyle bir moda yoksa :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar