AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
210Cevap
türk kadının trip atmadaki başarısını hiçbir zaman geçemeyiz sağa sola çorap atmakla
valla takdır ettım yontemını :) ama can cıkar huy cıkmaz demısler :)
Hayır. Gider 20-30 çift çorap alır gelir. Ben öyle yapmıştım. Ayrıca köpek mi eğitiyorsun canım benim? O tavır ne öyle?
yo ben hiç bir zaman bişeyimin sagda solda olmasını sevmem hatta ilerde eşim olursa dağınık olursa temiz olmassa ona şiddet uygularım :D
biz türk erkeklerinde o iş genetik ve emin ol naparsan yap vazgeçmeyecektir çorapsız kaldığı gün gider düzine düzine çorap alır
benim çoraplarım benden bağımsız takılıyorlar aga kontrol edemiyor namussuzları belki biri diğer tekini kışkırtıyordur yoksa tek başına bunlar bu kadar dik başlı olamazlar kanımca
şu an bnmde yaptığım hatayı söyledin bir daha dikkatli olcam gerçekten şuursuz ca yapılan bişey bu
Televizyon veya koltuk kenarina firlatma en favorri yerler :)
Ya bu gercekten can sıkıcı bir durum. İnsanı farklı seyler yapmaya zorluyolar
sadece erkkelr değil bende öyleyim oda arkım topluyordu geçen :D qweqw
Çok ağır olmuş bu her yere bir çift bırakıyoruz ki bize kolaylık olsun siz bizi anlamıyorsunuz
Hucüm gibi sonra yenisini alırlar eskiler ile onlarda tarihe karışır
Kirli sepetine direk basket atıyorum. Daha güzel ve eğlenceli.
Eve gelince ortalığa atmıştım baktık babam geliyor hemen kaldırdım.
Huydur bizde. s
coraplarim herzaman cekmecemde veya kirliyse camaris makinesinde olur :)
Siz kendinize bakın önce bir çok kız benden dağınık yaşıyor. Bir kere bütün erkekler demen hata etrafımda benim kadar tertipli düzenli bayan çok az neredeyse yok denecek kadar.
Çoraplar bir yerde pantolon gömlek farkli yerde haa bide sabah işe giderken benim ceketim nerde diye sorarlar nerde çıkardiysan ordadır dimi.
hayır napalım yani çorabı allayıp pullayıp duvara mı asalım, kucağımıza alıp sevip okşayalım mı napalım? çorap dediğin atılır.
ben yeni çorap alırım ama yinede ortalığa atmaktan vazgeçemem. aha şu an da çıkardım savurdum koltuğun arkasına mesela
birde kadını düşünün. her şeyini yerlere döküyor. toplamıyor. artı temizlenince ortalık da bırakanı.. öyleleri de var. çorap nedir ki onun yanında...
Bütün ülkelerden bütün şehirlerden birer erkek denemiş gibi konuşuyorsun
iyi ki benim sevgilim değilsin 100 çifte yakın çorabım atmakla bitiremezdin 😂
Valla ben kirli sepetine atıyorum eve gelince ya da makinaya. Hiç annemin çenesini çekemem.
Çöpe atmanız umrunda olamaycak emin olun gidip yenisini alacaktır :)
evet, bende o şekildeyim.. annemle hep kavga ederiz bu yüzden :D
mutlaka.. doktorasını kış günü çorapsız ayakkabı giydiginde tamamlar.
evet kesinlikle, yerlesik hayata gecemiyorlar, ev hayatı onlara gore deyil, ilkel hayvanlar
bir rivayete göre çorapları savuran erkek ölene kadar kadını aldatmazmış
bende böleyim hep atarım sağa sola acayip zevkli birşey
😄😄😄
aha la bu kızda bizdenmiş :D :D
Genelleme yapma! Ben hergün çorabımı kirli sepetine atarım her sabah yeni bir çorap giyerim bu da böyle biline
Hic bir sey degismez benim gibi 5 liraya 4 cift corap tanesi 5 liradan birkac don aliryine saga sola atmaya baslar
Sende git senin çoraplarını onun ağzına sok belki mesajı alır :D
ya ben de öyleyim bir kız olarak. çoraplarimi farkında olmadan çıkarıyorum ve unutuyorum koltukta yatakta yerde dolap kenarında vs. insanlik hali ya..
iyi yapmışın valla anneler alıştıroyo arkalarını toplamaya bize de zor oluyo :)
ben takıntılıyım hep banyoda cıkarırım manyak mıyım neyim anlamadım
Soruyu çok tuttum..
Görünen o ki; eğitimcisi oldukça iyi..
Bak şimdi o öyle yaptığı zaman çorapları alıp kafasına fırlatıyosun😀😀
Cok hosuma gidiyor corap firlatmk aramasida zevkli. d
yok ben düzenliyim... kirliler bir tarafa temizler bir tarafa... titizim temizlik önemli
kadın erkek yapılması çok pis davranış hayatımda hiç o kadar sorumsuz olmadım :D
ben de çorabımı hep kaybederim annem bulur ve çoraplığa koyar o yüzden şanslıymışım demekki..
siz kadınlar da hep ölümcül cevap verirsiniz 'nerde bıraktıysan orda'
2 çorabı birleştirip top şeklinde getirse bir sıkıntı çıkmayacak aslında.
şu an iletişşim halindeyiz meclis kararı alıp 1 günlüğüne çotapları yerevatmayacağız 😁
Günde iki çorap değiştirmezsem kendimi kirli hissediyorum.
O değilde çorabımı kendim değilde başkasına çıkartınca süper oluyor, anlatamam o mutluluğu :D
Ben aynı çorabı tekrar giymem ki :) atarım biryere sonraki gün cekmeceden yenisini alırım dönüp dolaşıp tekrar çekmeceye gelir :)
Erkeğin doğasında vardır böyle birşey çoraplar nerede diye sormamızın sebebi ise sonuç odaklı olduğumuz için ilk başta bulamayabiliyoruz
Hayır değiller, ben standart bir şekilde kapıdan girince çıkartır banyoya kirli sepetine atar, sonra ayaklarımı yıkar yenisini giyerim
çorapsız kalırsa çorap bulacağı yere gider şahsen annem çorap kalmadı dediği zaman babaanemlerde kalıyorum ciddiyim
kendimizi rahat hissettiğimiz yerde yaparız onu
evimizmiş meğersem
soru tutmuş burdan Almanyada ki kuzenlerime çok selam gönderiyorum
dededen babaya, babadan oğula senelerdir süre gelmiş bir mirastır
ayağın cıkardığı çorapları gerimi giyiyor. haftalık duş alanlar gibi.
Evet her ay nereye atacağımız ile ilgili üst makamlardan telepati yolu ile bilgi alıyoruz
ayağım kasindigi an cikartirim nerde olduğum onmli diil
Üzgünüm insan yedisinde neyse yetmisinde de öyledir değişmez babamda böyle adam değişmiyor
Hiç bir zaman degistiremicek sin bence o konuda erkegine şen alismalisin
Asla olmaz en sevdiğimiz iş o sen at yenisini alır yine atar :-D
ben hiç değilse birdaha giymiyorum, bu bide arıyor mu ahahah