Arkadasimla öpüstük. O nisanli cok kotuyum. Lutfen okuyun?

Yakın arkadaşım nişanlı dün buluştuk sohbet ettik sonra yakınlaştık kendime hakim olmaya çalıştım ama olamadım ve beni öptü.. Öpüştük yakınlaştık cinsel ilişki olmadı sonra ben kötü oldum artık görüşmeyelim dedim o da son kez göreyim seni yarın dedi olmaz dedim vicdanım hiç rahat değil ondanda iğreniyorum kendimden de tövbe edeceğim ve asla yüzüne bakmayacağım. Başka ne yapabilirim çok kötüyüm lütfen kötü yorumlar yazmayın hakediyorum o kadar kötü oldum ki eve geldiğimde kustum iğrendim. ? ayni okula gittigimiz icin durum daha zor ama yuzune bakmayacagim.
Arkadasimla öpüstük. O nisanli cok kotuyum. Lutfen okuyun?
Cevapla