Serenay Sarıkaya çok güzel ve zekÎ bir kadın. Böyle bir insan neden evli birisiyle aşk yaşadı? Böyle güzel bir kadın neden yaşlı ve iki çocuklu bir adamı tercih eder? Böyle duygular normal midir sizce?
Serenay Sarıkaya çok güzel ve zekÎ bir kadın. Böyle bir insan neden evli birisiyle aşk yaşadı?
Aşk gayet normal bir duygudur. Kime aşık olacağımızı aşk seçer. Ve aşk seçim yaparken, evli, bekar, çirkin, zayıf, şişman, güzel ayırmaz. Aşkın neye göre seçim yaptığını ben de bilmiyorum. Belki kafasına göredir.:) Olabilir yani, gayet normal. Tabii evli birisiyle ilişki yaşamasının doğruluğu tartışılır. Aşk her zaman doğru seçimi yapamayabilir. Ama sevdiği için o kişiyi suçlayamayız.
En İyi Cevaplar