Rusya'da mankenlik yapmış bir kadınla evliydim. Şunu öğretti bu tecrübe bana. biriyle sırf güzel olduğu için evlenilmez. Değilmi?

Dünyanın en güzel kadınıda olsa. Dünyanın en yakışıklı erkeğide olsa. İnsan birşeye sahip olduğu zaman hiç bir anlamının ve kıymetinin kalmadığını anladım.. evlilikte eşinle karı koca ilişkisinden ileriye gidemediğin zaman birbirinizi anlayamadığınız zaman hiç bir kıymeti kalmıyormuş

Rusya'da mankenlik yapmış bir kadınla evliydim. Şunu öğretti bu tecrübe bana. biriyle sırf güzel olduğu için evlenilmez. Değilmi?
Cevapla