İyi günler hoşlandığım kıza buluşalım dedim bugün olmaz inşallah başka bir gün görüşürüz dedi sizce?

merhabalar hoşlandığım kızla görüştüm konuştum kısa bir süre tanışma imkanımız oldu arkadaş ortamında tanıştık zaten ilkbuluşmamız iyiydi. daha sonra görüşelim dedim daha iyi kaynaşırız die düşündüm. ancak buluşmayı bugün olmaz inşallah başka bir gün görüşürüz die red etti sence burada neyi kast etti bana açık kapıda bıraktı mı benden ne beklior. bu kızdan çok hoşlanıorum gerçekten onunda benden hoşlandığını düşünüorum ama neden bu şekilde davrandığını anlayamadım sizin değerli görüşlerinizi bekliyorum teşekürler.
İyi günler hoşlandığım kıza buluşalım dedim bugün olmaz inşallah başka bir gün görüşürüz dedi sizce?
Cevapla