Kezbanlıktan kurtulma yolları hakkında bence yazacağım tutar mı?

İşe yararmı değişirlermi biraz kızlar bencilliklerinden sıyrılırlar mı?
Biraz kafaları dank eder mi acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
yazmanin zamani geldi artik sanirim bu benceyi :)
Kezbanlıktan kurtulma yolları hakkında bence yazacağım tutar mı?
Cevapla