Beyler adamı çok seviyorum gerçekten kalpten bir sevgi var içimde ona karşı ama o beni sevmiyor sadece birkaç saat sevişip günü bitiriyoruz :(
Ne yapmalıyım sizce?
Ne yapmalıyım sizce?
Valla sen yapacağını yapmışsın gülüm. Bu saatten sonra ne yapsan kar etmez. Kendini orta yaş bunalımındaki bir erkeğe heba etmişsin. Bunu seni yargıladığım ya da yadırgadığım için söylemiyorum ki ne haddime. 18-20 yaşlarındaki bir kızın kendinden olgun, hatta neredeyse babası yaşında bir adama aşık olabilme ihtimaline inanırım ben. Lakin 40 yaşında bir adamın aynı yaşta bir kadını sevebilme ihtimaline inanmıyorum. Hele ki durum bir iki saat sevişip günü bitirmekten ibaretken. Ama öyle olmasaydı da olmazdı. En iyi ihtimalle senin yaşından çok daha olgun karakterde olman gerekirdi ki öyle olsan zaten şu duruma düşürmezdin kendini. Bence acına son ver. Bitir bu ilişkiyi. Kendine daha fazla yazık etme.
Kendini o kadar büyük bir adama neden kullandırıyorsun peki? Seni sever mi sanıyorsun kendini verirsen?
O seni hiç bir zaman sevmeyecek.
Eline bir kağıt kalem al; bunu boş bir deftere 1000 kez yaz ve inan. Eğer kendi değerin var ise, sana dokunmasından bile tiksineceksin. Yoksa sana burada değil, reelde bile kimse engel olamaz.
adamla oyle yaşarsın evlilik olmaz kendisi evli ise özgür bir adamsa belki evlenir sen eğer vazgeçmezsen ilerde mutlu olamazsın uzak dur derim
Cevap
29Cevap
Birkaç saat, sakız gibi çiğnenen ve tadı alındıktan sonra tükürülen birinin sevgiden bahsetmesi ne kadar da acınılası bir şey...
şu troll soruya inanan varsa o kişinin beyninin olduğuna inananmıyorum :D
Bir kaç saat sevişip günü bitiriyoruz derken? Bir erkeğin sevgisini ona gönlünü açarak kazanırsın, bacaklarını değil?
Adam istemediği sürece asla olmayacak bir hayal bu. o da seni bu şekilde sadece seks için kullanıp duracak :)
Nerdeyse baban yasinda hatta babam yaşında yani nasıl sevgi bu anlamadım kullandirtma kendini bari ilerde evlenip çocuğun olacak temiz bir geçmiş her zaman iyidir
seni şutlayacağı güne kadar devam et kendini kullandırmaya..
ula 40 yaşıma geldiğimde 20lik bir kız bana aşık olmazsa katliam yapacağım yeter be :)
Farkındasın da bedenine yazık değil mi adam senin ruhunu önemsemiyor
Umarım aklını bir an önce başına toplayıp kendini daha fazla kullandırtmazsın.
git kafanı duvara vur şimdiki zamanı değil geleceğini düşün ergencim
Adam işini görüyor seninle neden evlensin ki yahu..
eee 40 yasındakı adam senın kahrını cekecek degıl ya zevkını alıp bırakıyor
aklını başına al sebebi ilk birlikteliğin olmasıdır
Bu kadar değersiz misin?
Ne alaka
adam taze balığı yiyor buda evlilik düşünüyor...
Ne kadardir berabersiniz
1-2 ay
Sevginin oturmasi zaman alir. Senin yasadigin asktir. Evlenmeye daha sonra karar vermelisin. Adamim kabul edecegini sanmiyorum ama. Anlattigindan yola cikarsak seni kullaniyor.
Baba sevgisi eksik mi büyüdün sen?
40 yaşında adama veriyon yani :D
Seviyorum ama yaa
40 yaşında adamın nesini seviyon
sevişme nasıl ölücek senin için gör
adam seni sadce fuckbuddy olarak görüyor
18 yaşındaysan problem yok +18 tc kanunları.
Ülkemin IQ suna bak Eğitim şart!!
sevişme seni kullanıyor abimiz
Adama subyanci mi dedrtcen
32 yaşında olanı varken neden 40?
Gönül bu
bir kerede bu gönül bana konsun m. k yaa nedir bu şans bendeki..
Sevene Kadar Devam Et :D Pişman Olursun
Beyin damarlarını seveyim.
Evlen bari
İstese direk giderim
ıyı sen sevmeye devam ettt
Ailene bir danis
evlen gitsin
Hamileyim de
adam evli mi?
Baban kaç yaşında?
amcan mı
Senin yaş kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar