40 yaşında bir Adama aşık oldum. Onunla evlenmek istiyorum. Ama nasıl olacak bilmiyorum?

Beyler adamı çok seviyorum gerçekten kalpten bir sevgi var içimde ona karşı ama o beni sevmiyor sadece birkaç saat sevişip günü bitiriyoruz :(
Ne yapmalıyım sizce?

40 yaşında bir Adama aşık oldum. Onunla evlenmek istiyorum. Ama nasıl olacak bilmiyorum?
Cevapla